Profile

Cover photo
Hamidah Mahmud
39 followers|198,970 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Awas!! jaga-jaga..
Assalaamualaikum wbt.. Selawat dan Salam ke Atas Junjungan Rasulullah SAW..marilah kita mulakan hari Jumaat ini dengan ucapan selawat dan zikir. Mudah2an hari2 kita diberkati Allah hendaknya. Beberapa hari yang lepas Kakcik Juariah ada bagitahu blog aku dis...
 ·  Translate
Assalaamualaikum wbt.. Selawat dan Salam ke Atas Junjungan Rasulullah SAW..marilah kita mulakan hari Jumaat ini dengan ucapan selawat dan zikir. Mudah2an hari2 kita diberkati Allah hendaknya. Beberapa hari yang lepas ...
1
Mak Wardah's profile photo
 
InsyaAllah saya kan teruskan membaca nukilan akak
 ·  Translate
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Menghitung Hari..
Assalamualaikum.. Tiba-tiba ada seorang teman lama mengucapkan tahniah bila baca status NS di YM..setelah bertahun2 tetiba muncul semula sekadar mahu mengucapkan tahniah!..NS pun dah ingat2 lupa kawan yang sorang itu....oohhh status MENGHITUNG HARI ..disang...
 ·  Translate
Assalamualaikum.. Tiba-tiba ada seorang teman lama mengucapkan tahniah bila baca status NS di YM..setelah bertahun2 tetiba muncul semula sekadar mahu mengucapkan tahniah!..NS pun dah ingat2 lupa kawan yang sorang itu....oohh...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
20 tahun hilang tanpa berita..
Assalamualaikum.. Semalam semasa sedang menunggu komuter, NS ditegur oleh seorang perempuan..peramah kakak tu..katanya umur dia 64..dia tinggal area Nilai..dia seorang ibu tunggal dan mempunyai seorag anak perempuan berusia 40 tahun..suaminya meninggal 7 ta...
 ·  Translate
Assalamualaikum.. Semalam semasa sedang menunggu komuter, NS ditegur oleh seorang perempuan..peramah kakak tu..katanya umur dia 64..dia tinggal area Nilai..dia seorang ibu tunggal dan mempunyai seorag anak perempuan berusia ...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Buat kerja gila..tapi kami tak gila..
Assalamualaikum... Semalam kira-kira pukul 2.30 petang kawan baik yang selalu ke sana ke sini berdua call tetiba ajak ke Melaka..fuhhh biar betul..dah petang tu..pukul berapa pulak nak balik ke BBST...hari ahad pulak, mahu jem nanti menghala balik ke Nilai....
 ·  Translate
Assalamualaikum... Semalam kira-kira pukul 2.30 petang kawan baik yang selalu ke sana ke sini berdua call tetiba ajak ke Melaka..fuhhh biar betul..dah petang tu..pukul berapa pulak nak balik ke BBST...hari ahad pulak, mahu je...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Ada 'hantu' tak???
Bismillahirahmannirrahimm.. Assalamualaikum.. Tok tok tok... Anybody home? Okey line clear..rasa2nya takde hantu...dah lama sangat tinggalkan rumah mau berhantu rumah ni..sebenarnya takut nak balik rumah ni sebab kira2 dua minggu lepas Kakcik Juariah singga...
 ·  Translate
Bismillahirahmannirrahimm.. Assalamualaikum.. Tok tok tok... Anybody home? Okey line clear..rasa2nya takde hantu...dah lama sangat tinggalkan rumah mau berhantu rumah ni..sebenarnya takut nak balik rumah ni sebab kira2 dua m...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Cerita duka yang belum berakhir..
Assalamualaikum... Seperti tahun2 sebelumnya, cerita raya tetap sama........tiada yang berubah..masak2..makan2.bermaaf2an...bergambar bersama family dan ziarah menziarahi..Rasanya macam  baru sangat NS berjumpa sepupu sepapat pada raya tahun lepas..tup tup ...
 ·  Translate
Assalamualaikum... Seperti tahun2 sebelumnya, cerita raya tetap sama........tiada yang berubah..masak2..makan2.bermaaf2an...bergambar bersama family dan ziarah menziarahi..Rasanya macam  baru sangat NS berjumpa sepupu sepa...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Bila Tiba Masa...Daripada Dia kita datang dan kepadaNya kita kembali..
Assalamualaikum WBT.. 5 Oktober 2014 - Hari pertama Raya korban..kami dikejutkan dengan panggilan telefon oleh seorang jiran mengatakan abah kemalangan!..rasanya tak sampai 10 minit sebelum itu ns memerhatikan abah duduk termenung di kerusi malas selepas ma...
 ·  Translate
Assalamualaikum WBT.. 5 Oktober 2014 - Hari pertama Raya korban..kami dikejutkan dengan panggilan telefon oleh seorang jiran mengatakan abah kemalangan!..rasanya tak sampai 10 minit sebelum itu ns memerhatikan abah duduk ter...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Kalau sudah bukan rezeki..
Assalamualaikum, Salam Sejahtera.. Setiap kali terima SMS atau Whatsapp Aiman, dalam hati berdetik..tak lain nak duitlah tu..kalau tak mintak duit nak bagitahu duit dah habis..eh samalah kan. Jumaat baru ni kira2 pukul 8.00 pagi Aiman menghantar whatsapp..m...
 ·  Translate
Assalamualaikum, Salam Sejahtera.. Setiap kali terima SMS atau Whatsapp Aiman, dalam hati berdetik..tak lain nak duitlah tu..kalau tak mintak duit nak bagitahu duit dah habis..eh samalah kan. Jumaat baru ni kira2 pukul 8.00 p...
1
Mak Wardah's profile photo
 
biasalah anak2
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Chef Aiman dengan senduk2nya..
Assalamualaikum.... Baru-baru ni Aiman Zarif balik..anak ni hampir setiap dua minggu balik....dalam pada kata belum tahu balik alih2 dah sampai depan pintu! NS ni bukan tak bagi dia balik selalu tapi risau sangat2 dengan keselamatan dia..maklumlah naik moto...
 ·  Translate
Assalamualaikum.... Baru-baru ni Aiman Zarif balik..anak ni hampir setiap dua minggu balik....dalam pada kata belum tahu balik alih2 dah sampai depan pintu! NS ni bukan tak bagi dia balik selalu tapi risau sangat2 dengan kes...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
78 Versus 48!
 Assalamualaikum.. Macam biasalah bila NS meghadiri majlis perkahwinan NS pasti mengabadikan gambar kenangan bersama pengantin..nak ambil aura pengantinlah konon-kononnya..tapi dah 10 tahun masih juga tak lekat2 aura tu..masih single n available hahaha.. Le...
 ·  Translate
 Assalamualaikum.. Macam biasalah bila NS meghadiri majlis perkahwinan NS pasti mengabadikan gambar kenangan bersama pengantin..nak ambil aura pengantinlah konon-kononnya..tapi dah 10 tahun masih juga tak lekat2 aura tu..masi...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Harga sebuah pengalaman...
Assalamualaikum.. Sudah seminggu berlalu..walaupun mungkin cerita ni dah nak basi namun bagi NS ianya tetap segar dalam ingatan..tetap indah, manis dan tetap jadi kenangan paling berharga dalam hidup NS..Alhamdulillah akhirnya Allah kabulkan juga niat NS na...
 ·  Translate
Assalamualaikum.. Sudah seminggu berlalu..walaupun mungkin cerita ni dah nak basi namun bagi NS ianya tetap segar dalam ingatan..tetap indah, manis dan tetap jadi kenangan paling berharga dalam hidup NS..Alhamdulillah akhirny...
1
Add a comment...

Hamidah Mahmud

Shared publicly  - 
 
Bisness bermusim...
Assalamualaikum.. Sehari dua ni macam2 hal berlaku pada NS..sesiapa yang jadi fren NS kat Mukabuku tahulah apa kisahnya..sebenarnya bukan tujuan NS nak cerita keburukan anak bungsu NS dan apa yang berlaku di sekolah anak NS tapi rasanya taklah besar sangat ...
 ·  Translate
Assalamualaikum.. Sehari dua ni macam2 hal berlaku pada NS..sesiapa yang jadi fren NS kat Mukabuku tahulah apa kisahnya..sebenarnya bukan tujuan NS nak cerita keburukan anak bungsu NS dan apa yang berlaku di sekolah anak NS ...
1
Add a comment...
Basic Information
Gender
Female
Links
Contributor to