Profile cover photo
Profile photo
Ibnuismaini Ismail
354 followers -
catatan sebuah perjalanan kehidupan
catatan sebuah perjalanan kehidupan

354 followers
About
Ibnuismaini's posts

Post has attachment
Projek Fotografi A-Z
Fuhhhhhhhhh... berhabuk blog! - Baru habiskan projek fotografi A-Z baru-baru ni. Alhamdulillah selesai juga walaupun makan hari. "Projek fotografi? Projek apa pulak ni?" Projek ni semata-mata tugasan sendiri, tangkap gambar berturutan dari A sampailah Z. Ta...

Post has attachment
Dah nak puasa. Korang dah cat rumah belum? :p

Post has attachment
Dah Nak Puasa
Petang semalam belek-belek lens-lens yang ada. Lama terperap dan terbiar. Nasib tak mereput. Rasa nak jual. Macam dah sampai masa pencen. Aku upload gambar lens tu kat FB tulis caption terpikir nak jual, tak sampai beberapa minit ada yang dah mesej, bertany...

Post has attachment
Stok gambar lama yang hampir-hampir nak kena delete. Lama-lama peram sekarang nampak penting pulak. :p

Post has attachment
Kemunting Cina Belakang Rumah
Kemunting Cina @ Tapak Dara Stok gambar lama. Sebelum ni rasa nak  delete  je tiap kali korek folder gambar. Kali ni ambil keputusan  touch-up  sikit,  upload . Snap  di kawasan semak belakang rumah nenek setengah tahun lepas. Kawasan berpasir. Sekarang tem...

Post has attachment

Post has attachment
Semalu
Semalu Malu disentuh disentuh, malu.

Post has attachment
Aktiviti cuti sekolah 2015.

Post has attachment
Mengail
Memancing Langit | kamera smartphone Leagoo Lead 7 Aktiviti cuti sekolah dengan adik-adik, mengail tepi pantai. Tak reti apa pun. Tapi layankan. Belajar melalui pengalaman dan kesilapan. Nampak senang; pasang mata kail-cucuk umpan-campak-tunggu ikan makan u...

Post has attachment
Bukan senang nak bina _____.
Wait while more posts are being loaded