Profile

Cover photo
Rafal Agnieszczak
Lives in Warsaw, Poland
2,680 followers|33,380 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
dzisiaj przypadkowo zajrzalem do "Last account activity" na gmailu i widze jakies dziwne polaczenia z IP typu 50.19.92.178 lub 23.21.180.100. Sprawdzam w RIPE - Amazon AWS. Włam? Wirus? Wszystkie polaczenia z mobile, godziny logowania jakies zbiezne z moja aktywnoscia na mobilnym gmailu. Wychodzi wiec, ze to Orange zabawia sie przepuszczajac cala moja aktywnosc przez serwery za oceanem. Ani to szybkie ani bezpieczne /skad mam wiedziec jak oni to zabezpieczaja?!/. I teraz najlepsze: JEDNO klikniecie w NASie Synology i mam VPN wlaczone. Nic nie zmieniam w konfiguracji, otwieram tylko port na routerze i wklepuje swoje domowe ip w iphone. Login i haslo, connect i... dziala!. W minute. Od teraz wszystko co wpisuje w przegladarke leci przez moje lacze Astera, Orange widzi tylko jedno szyfrowane polaczenie do mojego NASa, a w nim ja widze tylko jedno polaczenie z IP 79.162.112.168, ktoremu jakostam ufam /nalezy wg RIPE do Orange/. Nawet nie przypuszczalem, ze pozbycie sie niechcianego nasluchiwacza danych bedzie takie proste. W bonusie cale polaczenie chodzi duzo szybciej niz wczesniej /nie ciagne z Amazona tylko ze swojego Astera, a polaczenie vpn "orange -> dom" leci "lokalnie" po warszawie/. Polecam takie rozwiazanie nie tylko po to zeby nie zostawiac swoich danych na serwerach keszujacych swojego operatora ale rowniez w przypadku gdy korzystamy z nieznanego wifi.
 ·  Translate
6
1
Rafał Helebrandt's profile photoMateusz Borycki's profile photoRafal Agnieszczak's profile photoEmil Oppeln-Bronikowski's profile photo
4 comments
 
ale ja to robie przez zwykle mobilne safari a nie przez appke gmaila... wyszukanie "my ip" w googlu tez mi pokazuje ip amazona. 
 ·  Translate

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
36 przelewow, 12 smsow, ponad 10tys zlotych, 5 minut oszczednosci czasu co miesiac i brak koniecznosci pamietania o tym przez caly rok. ZUS na rok 2012.
 ·  Translate
9
Marek Orszulka's profile photoPiotr Potera's profile photoRafal Agnieszczak's profile photoEskobana Eskobana's profile photo
8 comments
 
Niestety, przelewy od "za kwiecień" i dalej na 51 do wymiany. Od 1 kwietnia zmienia się ubezpieczenie wypadkowe z 1,67% na 1,93%.
 ·  Translate

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
zagadka dnia: dlaczego Grono.net przekierowuje teraz na grono.net.pl i przy okazji marnuje traffic z google? /wszystko leci na strone glowna nawet jak probujesz wejsc na podstrone/.
 ·  Translate
1
Tomasz Koniewski's profile photoPaweł Brągoszewski's profile photoRobert Nasiadek's profile photoDamian Legawiec's profile photo
4 comments
 
lol

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
Media2.pl originally shared:
 
Zapraszamy ;)
 ·  Translate
1
Tomasz Grynkiewicz's profile photopawel wrabec's profile photoRafal Agnieszczak's profile photoGrzegorz Olszowik's profile photo
6 comments
 
Czy mi się wydaje czy zmieniliśmy layout jakis czas temu?
 ·  Translate

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
http://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8&ion=1#q=marek+falenta

calkiem dobra robota. ciekawe ile seo-wcy biora za takie czyszczenie wynikow.
 ·  Translate
5
Piotr Mikołajski's profile photoTomasz Be's profile photoRafal Agnieszczak's profile photoWojciech Błażałek's profile photo
18 comments
 
Na popularne frazy to prawda jest to trudne gdy fraza nie występuje w tekście strony, natomiast frazy zbudowane z imienia i nazwiska (szczególnie jeśli to nie jest znana osoba) to naprawdę dość łatwo się pozycjonuje - w takim wypadku kilka linków zewnętrznych wystarcza. Niemniej według mnie zmiana wyników wyszukiwania pod nazwisko innej osoby jest nieetyczna.
 ·  Translate
Have him in circles
2,680 people

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
Wlasnie przekroczylismy 50 milionow pozyczone przez Finansowo.pl.
 
jest (:
4
Michal Ziobro's profile photo
 
a jak to jest ze spłacalnością tych pożyczek to nie jest tak, ze jak pożycze 500 zł, 200 zł, 1000zł to nigdy ich już na oczy nie zobacze?
 ·  Translate

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
Dzisiaj bylem na wykladzie Slawomira Lachowskiego (http://www.mygoodwill.pl/goodwill-Wyklad_inauguracyjny), tworcy mBanku. Wrzucam pare zanotowanych mysli, moze komus sie przyda.


○ Glowne przeslanie, a zarowno tytul najnowszej ksiazki: „Droga ważniejsza niż cel". Wg tego zalozenia, to w jaki sposob zyjemy jest wazniejsze od tego jaki efekt osiagamy. W biznesie: wazniejsze niz to jakie zyski sie osiaga jest JAK sie je osiaga.

○ 10 lat temu, kiedy S. Lachowski tworzyl zespol mBanku teoria zarzadzania przez wartosci /nie mylic z zarzadzaniem wartoscia/ byla nowoscia i jako taka byla malo komu znana.

"Praca nie przynosi przyjemnosci ale moze dawac satysfakcje". Warto wiec patrzec nie tylko poprzez zarzadzanie przez cele ale rowniez przez wartosci - daje to nie tylko satysfakcje pracownikom i pracodawcom ale rowniez zyski /choc raczej w dluzszej perspektywie - w odroznieniu od "chciwosci" w rozumieniu Gekko ktora poplaca tylko na krotka mete/

○ Kryzys gospodarczy za czasow banki internetowej jak i ten obecny to wlasnie efekt chciwosci.

○ Wg OECD sredni dochod 10% najlepiej zarabiajacych do 10% najbiedniejszych stawia nas na 3. na swiecie, po USA i Meksyku.

"W swiecie kultu pieniadza przedsiebiorcy staja sie gwiazdami, a ekonomia religia".

○ Ludzi powinno sie zatrudniac ze wzgledu na postawy: tym ktorzy nie zrobia "targetow" dajmy druga szanse ale tych ktorzy sprzeniewierzaja sie wartosciom firmy zwolnijmy od razu. To dzieki wierze w wspolne wartosci powstal "zakon Lachowskiego" czyli grupa osob, ktora zmieniala prace razem z ze swoim liderem.

○ Odwrocic role: to pracownik przychodzi do przelozonego i przedstawia ocene swojej pracy. O dziwo w wiekszosci ludzie sa w tym uczciwi i ich wlasne oceny sa zwykle niedoszacowanie.

○ Uczelnia kszataltuje charaktery ale nie daje wiedzy. Nie jest istotne kto jaka uczelnie skonczyl /"poza SGH" ;)/

"Warto byc uczciwym choc nie zawsze sie to oplaca" - W. Bartoszewski
23
5
Kuba Filipowski's profile photoMichał Włodarski's profile photoPaweł Dymek's profile photoRafal Agnieszczak's profile photo
6 comments
 
Dzieki za wypisanie mysli. Jak na PL to bardzo postepowe. W wiekszosci firm bedzie to rocket science :)
 ·  Translate

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
GG na maka wazy... 112MB. No comments.
8
Jan Rybczyński's profile photoJaroslaw Zielinski's profile photoPiotr Grabiec's profile photoTomasz Witt's profile photo
25 comments
 
Uzywam adium i jest ok a dzieki Rafalowi raczej odpuszcze gg ze 122 mb :)
 ·  Translate

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
"Wczoraj Apple ogłosiło start nowej wersji iTunes U... które jest kopią pomysłu rozwijanego w Polsce od 2007 roku - Ekademia.pl"

http://www.ekademia.pl/blog/ekademia/11338
 ·  Translate
4
1
Radek Zaleski's profile photoPiotr Teicher's profile photoJakub Ślusarek's profile photo
3 comments
 
Apple się tylko zainspirowało :P Ale zainspiruj się Apple - będziesz złodziejem ;) Ich "inspirowanie się" działa tylko w jedną stronę.
 ·  Translate

Rafal Agnieszczak

Shared publicly  - 
 
z ostatniego Press: agencja SEM nie byla w stanie "powiedziec sensownie co robi ani jakich ma klientow" tuz przed podpisaniem papierow o przejeciu. Ciekawe ktora...
 ·  Translate
4
Mateusz Kurleto's profile photoJaroslaw Zielinski's profile photoPiotr Marzec's profile photo
4 comments
 
Muahaha... ale takich asów przestworzy jest więcej. Mam nawet ulubion, słoneczną z poznania... i taką co Performance ma tylko w nazwie...
 ·  Translate
People
Have him in circles
2,680 people
Work
Employment
  • CEO, present
Basic Information
Gender
Male
Story
Tagline
szef wszystkich szefów
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Warsaw, Poland
Links
Contributor to