Ruda Paskuda

Bytów
Wracając z nad morza zatrzymaliśmy się w Bytowie, aby w cieniu murów gotyckiego zamku krzyżackiego zjeść drugie śniadanie :D... Bluzka - H&M MAMA :) Spodnie - Promoda Buty - H&M Kolczyki - prezent z Kapsztadu Okulary - SinSay

Madwiny - ruchome wydmy
Wisienką na torcie naszych nadmorskich wakacji była wycieczka na ruchome wydmy w Słowińskim Parku Narodowym. Na Mierzei Łebskiej, między Bałtykiem a Jeziorem Łebsko, znajdują się olbrzymie obszary wydmowe do złudzenia przypominające pustynię. Piasek przemie...

W krainie latających kapeluszy
Macie już chyba dosyć tych moich nadbałtyckich wakacji. Raptem 6 dni urlopu, a ja ględzę o nich przez całe lato ;P. Nie mogłam się jednak oprzeć pięknym morskim plenerom idealnym do blogowych sesyjek :D. Obiecuję poprawę... wkrótce ;)!!! Dziś jednak zaprasz...

Hiszpańska piękność
Nie, żebym pisała o sobie ;P... ja, co najwyżej, jestem pięknością słowiańską :D... Mowa tu o sukience z hiszpańskim dekoltem. Marzyłam o takiej od dawna. Prosta, czarna, bez zbędnych udziwnień (falbaniasty dekolt wystarczy)... No i masz, pewnego wieczoru t...

Rowokół / Kluki / Łebsko
W czasie deszczu...  ... dzieci nie nudzą się wcale, bo jadą na fajną wycieczkę :D!!!  Na rozgrzewkę (wszak było dość zimno, maksymalnie 16º
C),
postanowiliśmy wdrapać się na najwyższą górę w okolicy - Wzgórze Rowokół. Jest to morena czołowa wznosząca się ...

Na jednej z dzikich plaż...
W trakcie nadbałtyckich, czerwcowych  wakacji, prawie każde popołudnie spędzaliśmy na ,,naszej" dzikiej plaży w Dębinie :). Aby do niej dotrzeć, musieliśmy się przedzierać przez krwiożercze stada komarów i kleszczy, a potem zejść po dość stromych ,,schodkac...

Ahoj, Piraci!!!
Czyli o tym, jak zakupy w Biedronce zakończyły się rejsem na pirackim statku ;)!!! Podczas nadmorskich wakacji staraliśmy się omijać kurorty szerokim łukiem. Jednak zakupy prowiantu trzeba czasem zrobić. Wybraliśmy się więc do Ustki, a będąc tam, szkoda nam...

Wydma Czołpińska
Wydma Czołpińska to jeden z dwóch udostępnionych do zwiedzania terenów wydmowych w Słowińskim Parku Narodowym. Prowadzi przez nią okrężna trasa licząca około 7 km. Jakżeż nie udać się na tak wspaniałą wycieczkę :D?!! Wyruszyliśmy z Czołpina szlakiem czerwon...

Z gór prosto nad morze
Mój niespodziewany powrót do pracy pokrzyżował nasze wakacyjne plany ;P. Na szczęście w czerwcu mieliśmy jeszcze trochę luzu, więc nie zastanawiając się długo, czmychnęliśmy nad morze :).  Zakwaterowaliśmy się w Dębinie, uroczej, nadbałtyckiej wiosce koło R...

Beskidniczki na Wielkiej Rycerzowej
Podczas naszego ostatniego wypadu w góry moje dziewczynki udowodniły, że zasługują na miano małych Beskidniczek :). 3 i prawie 5-ciolatka wlazły na Wielką Rycerzową (1226 m n.p.m.) bez żadnego wspomagania (czyt. nosideł) i  jojczenia, że ,,nóski bolą" i ,,...