Profile

AboutPostsPhotosVideos

Stream

Velikonoce ve Flachau
Velikonoce se prodloužili o Velký pátek a tak hurá na lyže. Flachau má spoustu výhod. Je to blízko. Je tu více středisek hned vedle sebe. A už jsme tam byli. Cesta ve čtvrtek večer přes Budějovice odpovídala tomu, že z Prahy vyrazili úplně všichni.Počasí ne...

Nový rok 2016 - Dolomity Superski
Šest dní lyžování za krásného počasí. A to tuto zimu ještě nesněžilo. Fungovaly jenom sjezdovky, které byly uměle zasněžené. Na této situaci se daly najít i jisté klady. Bylo poměrně málo lidí a na sjezdovkách se nedalo zabloudit, od vleku vedla vždy jenom ...

Itálie s kolama - Numana - Marcelli
Petra a Dandy zorganizovali týdenní výpad do Itálie na kola. Jela širší parta, kde se tak trochu všichni znali, takže pohoda.   Cesta byla dlouhá ale pohodová. Vegatour počítá se všemi Účastníky Zájezdu.   Ze začátku pršelo, ale nakonec se udělalo hezky a d...

Jarní prázdniny - Saalbach a okolí
Jarní prázdniny na Praze 5 jsme strávili v Saalbachu a okolí. Spali jsme asi 19 kilometrů od sjezdovek, což mělo tu výhodu, že jsme si ráno vybrali odkud pojedeme. Počasí nic moc, jeden den sněžilo pořád, tři dni docela pěkně. Když bylo zataženo, tak jsme s...

Zakyntos 2014
Skoro na rok přesně na stejném místě. Asi se nám tam moc líbilo.Je příjemné když se jede do známého. Moc jsem se těšil na to pěkné, co jsem si pamatoval: jídlo, moře, přírodu, sluníčko, pláže, ... Až na místě jsem si vzpomněl i na to ostatní: komáři, vedro ...

Jarní prázdniny 2014
Lyžování v Itálii V pondělí
večer jsme nasedli do autobusu a ráno byli ve středisku Nauders. Malé středisko
vhodné pro nástup rovnou z autobusu. Najezdili jsme i s vleky asi 70km
Jindřich Houska's profile photo
Dejan Research's profile photo

Nassfeld - březen 2061
Po třetí do apartmánu Burgstaller už skoro jako domů. Cesta autem trvala přes šest hodin, 800 korun stála Rakouská známka a 11.5 eura průjezd tunely. Počasí za moc nestálo. V pondělí a v úterý sněžilo a byla dost mlha. Těžké lyžování, který mě dost vyšťavil...

Německo - Lužická jezera
No není to krásné?   Asi potřetí v kempu u Halbendorfen See. Tentokrát s koly a bruslemi na pět dní, 7.- 12.8. Asi tři a půl hodiny z Prahy. Zatím vždy bylo v kempu místo. Vybrali jsme spaní blízko důchodců. Tam bývá klid. Příšerné vedro tohoto srpna trochu...

Serfaus - Fiss - Ladis
Velikonoce v Rakousku. Cesta tam přes Mnichov, cca 620km. Sedm hodin díky zácpám a zejména dešti. Jinak je to pořád po dálnici, což je zase příjemné. Ubytování na samém začátku Ladis. Z Ladis jede kabinka, ale sjezdovka nic moc. Tak jsme jezdili do Fiss k v...

Předvánoční lyžování - Flachau
Neuplynul ani rok, zase jsme ve Flachau a brousíme lyže na prvním sněhu. Moc ho není. První den ve Flachau jsou použitelné jenom dvě sjezdovky. Všude bylo hodně lidí, protože okolní střediska ještě nejezdila. Druhý den jedeme do Schlafingu - Planai. Přes no...

Rozloučení s lyžařskou sezónou - Flachau
Velikonoce jsme strávili ve Flachau. Ubytování jsme objednali dva dny předem a trefili jsme se. Penzion stál o samotě s výhledem na celé město a protější svahy. Všude v údolí už bylo jaro a vlastně také skoro celý víkend bylo špatné počasí. V sobotu celé do...

Nový rok 2014
Klasika s cestovkou Víkend. Oproti předchozím letům drobné změny. Spalo se jinde. Kuchyně byla dobrá ale nikoliv super skvělá jako v předchozích letech. Řidič byl jiný, také skvělý. A parta byla standardní jako vždycky. Kuli počasí se trochu měnil program s...
People
Male
Story
Tagline
Už je to dost dlouho, ale stále ještě žiju.