Profile cover photo
Profile photo
Salmiah abd manaf
5 followers -
jangan nak kisah tentang keburukan orang selagi kita tak cuba ubah keburukan yang ada dalam diri kita
jangan nak kisah tentang keburukan orang selagi kita tak cuba ubah keburukan yang ada dalam diri kita

5 followers
About
Posts

Post has attachment
...:: travel to kuching::...
salam kasih sayang...kali ni travel ke kuching pula...jom menikmati pemandangan disana         makan pertama yg saya cuba di kuching   pasar sariken
...:: travel to kuching::...
...:: travel to kuching::...
mujahidahkuis.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
..::AKU BENCI KERJA DENGAN DIA::..
Dear dairy, Seminggu yang memenatkan. Bekerja dengan makhluk Allah
yang paling mencabar di abad ini. Masyaallah...kurang pahala, bila bercakap sorang2 kurang
sikit nak marah. Pahala pun tak kurang. Kenapa aku nak marah? 1-       Bagi kerja pandai
buat kerja...
Add a comment...

Post has attachment
...:: Mukhayyam akhwat ikram Miri 2014 (1)::...
5 – 7 september 2014 Bismillahirrrahmanirrahim… Dear dairy, Bertemu lagi kita. Kali ni aku nak bercerita tentang program
yang baru sahaja selesai melabuhkan tirai. Pertama kali, Alhamdulillah..menjadi
insan terpilih untuk mengikuti mukhayyam akhwat. Meningg...
Add a comment...

Post has attachment
..:: DuGaAn::..
Bismillahirrahmanirrahim…. Dear dairy… Hari ni banyak sangat dugaan, keluar
rumah rasanya dah baca bismillah..dan mula dengan kaki kanan. Tapi kami tetap
hadapi dugaan. Mungkin allah nak bagi peringatan supaya berwaspada jangan
happy2 sangat. Awal-awal peri...
..:: DuGaAn::..
..:: DuGaAn::..
mujahidahkuis.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
..:: HaTi YanG GuNdaH::...
Bismillahirrahmanirrahim… Dear dairy, Dah banyak hari
hati ini rasa berdebar bila memandu. Tangan rasa bergetar, kaki terasa kejang
dan perut terasa sejuk. Istighfar mengusir rasa itu..tapi rasa itu tetap ada. Sehingga
aku perlu mengambil masa sebentar sebe...
Add a comment...

Post has attachment
..:: Selamat Bekerja Kembali::...
Bismillahirrahmanirrahim…. Cuti sekolah dah berakhir. Tempoh 2 minggu untuk berehat dan
import idea2 baru . tapi saya tak adalah berehat sangat. Cuti sekolah untuk
meningkatkan lagi kualiti dan kuantiti barang jualan. Maklumlah..cuti sekolah
masa untu kemba...
..:: Selamat Bekerja Kembali::...
..:: Selamat Bekerja Kembali::...
mujahidahkuis.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
...:: Tudung Double Georgette::..
             Tentu ramai
sahabat-sahabat yang kurang biasa dengar nama kain ini. Kebiasaannya kain
Koshibo, koshibo crep, chiffon, Lycra , jersi   dan palace kan?              Untuk tahun
2014, Nur Ilahi Collection mencari inisiatif   kain baru untuk kesele...
...:: Tudung Double Georgette::..
...:: Tudung Double Georgette::..
mujahidahkuis.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
..:: Saya Nak PinaNg AnaK PakCik (8) ::...
“Akmal…” Suapan pulut bersama ikan kering terhenti. Akmal mengangkat
muka memandang pakcik amin “ya pakcik” lemah sahaja suara akmal “ tak suka makan pulut dengan ikan kering ya?” Tanya makcik
hakimah “eh..tak adalah makcik. Saya suka” “kalau suka kenapa be...
Add a comment...

Post has attachment
...:: TakDiR YanG BeGinI::...
03032014 Tiba-tiba tahiyat terakhir menghantar rasa sendu Rasa keseorangan  Rasa terpinggir Rasa yang amat teruk sangat.. Perasaan ni amat tak bagus. Sebab bila rasa kosong..syaitan
mudah jadi teman.. Jiwa mula kacau..dan rasa bergantung pada Allah tu ..TAK...
...:: TakDiR YanG BeGinI::...
...:: TakDiR YanG BeGinI::...
mujahidahkuis.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
..:: SaYa Nak PinanG AnAk PakCik ( 7 ) ::...
  Pulang
sahaja dari pasar, pakcik amin mengeluarkan bahan-bahan mentah itu. Manakala
makcik karimah membersihkan ikan dan ketam sebelum dimasukkan kedalam peti ais. “sayur tu
saya nak goreng bang, jangan masukkan dalam peti” pesan makcik karimah Pakcik ami...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded