Profile cover photo
Profile photo
fazeel haris
About
fazeel's posts

Post has attachment
haiwan ternakan hamba
Hai, assalamualaikum kepada pembaca muslimin dan muslimat... Salam sejahtera kepada yang lainnya... Semoga hari anda baik dari semalam... Setelah sekian lama terlupa tentang  kewujudan blog ini, saya memohon maaf Jika ada bacaan disini yang menyinggung Pera...

Post has attachment
[kemas kini] Istiadat Konvokasyen Ke-80
Assalamualaikum,  salam sejahtera,  salam UiTM dihatiku dan  salam UiTM melaka 30tahun. panjang kan salam ni,  tujuan nk bagi semua rasa sejantera je bila blogwalking kat sini... dari tajuk tu mesti paham apa yg nak disampaikan, kan~ Istiadat Konvokasyen  K...

Post has attachment
Dunia baru (new step)
Hello dunia yang indah beserta hiasannya... Assalamualaikum kepada makhluk ciptaanNya sebenarnya dah lama nak bagi tau sama kawan-kawan pasal ni... sesuatu yang menggembirakan haruslah dikongsi bersama kawan kan?? jadi setelah tamat pengajian Diploma kami a...

Post has attachment
Tarikh penting UiTM sesi 2 2013/2014
Asalamualaikum salam sejahtera dan salam perpaduan... hari ni nak kabo kat adik abang kakak yang bakal atau sedang menjadi pelajar UiTM dihatiku tarikh untuk permohonan penerapan  Semester Akhir Diploma UiTM ke Sarjana Muda UiTM  telah di tutup bagi semakan...

Post has attachment
T.A.M.A.T
Assalamualaikum hidupan bumi... harap kamu seluruhnye dalam keadaan sihat sejahtera... kami ada cerita gembira nk kongsi dengan kamu-kamu... kami dah Tamat Diploma! ... nampak tak?? ok ok... ulang suara... kami dah TAMAT DIPLOMA! ... hihihi... penat lelah 3...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Sub paper 2013

bye pakgurd... sebok je dalam bilik tv ni...hahaha...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded