Profile cover photo
Profile photo
sue mohamed
5 followers
5 followers
About
sue mohamed's posts

Post has attachment
nak duit tambahan rm500 untuk belanja dapur?
Assalamualaikum semua.. tetibe nak tulis pasal ni sebab beberapa kawan minta pendapat dua tiga bulan lepas bagaimana nak dapat duit ekstra rm500 sebulan.. hmm, duit rm 500 tu bagi sesetengah orang nampak sedikit dan kecil je jumlahnya.. tapi.. kalau duit tu...

Post has attachment
Kaitan Parkinson dan Antioksida
Assalamualaikum semua.. harini nak share tentang penyakit parkinson dan kaitan antara masalah saraf dan otak. huhuhu.. serius kan topik ni.  ni petik dari buku tulisan Dr Bruce Miller. penyakit parkinson ialah penyakit saraf yang menyebabkan otot mengeletar...

Post has attachment

Post has attachment
Detoks hati dengan DTX complex!
Assalamualaikum semua.. harini nak kongsi tentang produk untuk detoks hati... Pakar Gastroenterologi dari sebuah pusat perubatan swasta di Petaling Jaya, Selangor, Dr. Loong Yik Yee, berkata : "Amalan gaya hidup kurang sihat boleh menjejaskan fungsi hati ya...

Post has attachment
EMAS.. perlu ke beli sekarang?
Assalamualaikum.. harini rasa nak  berkongsi tentang emas..atas permintaan kawan- kawan juga yang minta share tips jadi saya tuliskan disini.. semoga dapat memberi manfaat kepada yang membaca.. sekarang ni rata-rata orang sibuk membeli emas kan? kalau membe...

Post has attachment

Post has attachment
tips untuk PHD on TIME
 Bismillahirrahmanirrahim.... here are some tips to finishing phd on time.. it might helps you too if you are currently postgrads students.. :) i get this from here. source 1) Choose your project and your supervisor wisely (see [3] for more
advice on this)...

Post has attachment
Promosi ESP (Protein) September 2015
Assalamualaikum semua... September ni bulan best..promosi ESP bulanni best giler.. nak tau apa keistimewaan ESP? tengok kat bawah ni.. atau dalam bahasa yang lebih mudah... sape yang cari # set kurus # set hamil # set menyusu # set kecantikan #set pantang #...

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded