Profile cover photo
Profile photo
Nurul Syarina
10 followers -
be happy!
be happy!

10 followers
About
Posts

Post has attachment
hari pertama
disebabkan malam tadi beria menaip dari henpon, jadi pepagi ni bukak komputer terus rasa nak menaip..  bangun pagi tadi minum air masak setengah botol sambil selawat dan niat dalam hati moga ini adalah permulaan yang baik.  masuk dapur ambil 6 biji telur da...
hari pertama
hari pertama
redmerah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
cabar.cabaran.mencabar.dicabar.tercabar
Assalamualaikum...seperti biasa ayat da lma tak hapdate akan mnjadi pembuka bicara.haha..almaklumla..kebizian..tapi malam ni sangat terpanggil nak menulis...nak meluah tak tau pada siapa..semuanya atas kecuaian dan tahap syok sendiri yang melampau..msti and...
Add a comment...

Post has attachment
gila lama
Assalamualaikum..ya ampun...gila lama tak menjenguk blog ni..sejak2 kat opis block laman blogspot,tak dapek ak nak hapdet dan membebel...dan juga blogwalking..nak jengah pun kgkadang je kalau ad mklumat yg betul2 nak tau..guna empon comel ni..kena zoom byk ...
gila lama
gila lama
redmerah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
perasaan itu..;p
minggu lepas adik wak poji kawin...sambutan yang sederhana tetapi meriah..penat tidak terkata walaupun bukan la merewang sakan pun..cuma kalau dah kata buat majlis...mesti ada penatnya..tambah pulak anak bujang yang buat perangai merengek je tak tau punca.....
perasaan itu..;p
perasaan itu..;p
redmerah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
mengganti puasa..sempat kah??kuatkah??
assalamualaikum...dalam mode mengganti puasa secara marathon...lagi 9 hari..21 hari telah berbayar..sempurna tak sempurna hanya Dia saja yang tahu..ramadhan akan tiba lagi 20 hari lagi...tolak jumaat, sabtu, cuti khas.., hari kantoi...mudah2an sempat lah ye...
Add a comment...

Post has attachment
Anak kesayangan.anak bertuah.
assalamualaikum... fuh...fuh....fuh...kemain berabuk dah dashboard ni dah lama tak bukak...humaira pun dah 10bulan setengah...kemain sibuk...sebenar nye ada je..cuma mood nak bercerita tu tak mari...tapi pepagi yang hening ni macam kurang keje plak..tu yang...
Anak kesayangan.anak bertuah.
Anak kesayangan.anak bertuah.
redmerah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
pengalaman bersalin yang ke-2
seperti yang dijanjikan, nak cerita pengalaman bersalin yang ke-2.alhamdulillah kali ini lebih mudah dari yang pertama.  lewat dua hari dari due date.  walaupun dah amik cuti seminggu awal. masa seminggu cuti tu lah baru aku siapkan persiapan untuk menyambu...
pengalaman bersalin yang ke-2
pengalaman bersalin yang ke-2
redmerah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
masa begitu pantas
syukur alhamdulillah..dah nak masuk 2 minggu aku naik keje..kerja seperti biasa.cuma setiap hari agak letih..wah..si kecik pun dah masuk 3bulan.syukur mudah menjaganya, sihat tumbesarannya..sekarang ni dah mula nak meniarap..cepat  nye masa berlalu.
masa begitu pantas
masa begitu pantas
redmerah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
masa begitu pantas
syukur alhamdulillah..dah nak masuk 2 minggu aku naik keje..kerja seperti biasa.cuma setiap hari agak letih..wah..si kecik pun dah masuk 3bulan.syukur mudah menjaganya, sihat tumbesarannya..sekarang ni dah mula nak meniarap..cepat  nye masa berlalu.
masa begitu pantas
masa begitu pantas
redmerah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Photo
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded