Tomasz Kuehn

Kirgistan dzień 10 - morze w górach i jak uniknąć milicjantów naciągaczy
Dzisiaj po śniadaniu wybraliśmy się na zwiedzanie okolicy. Zaczęliśmy od jeziora Issyk Kul , drugiego największego na świecie jeziora górskiego którego powierzchnia wynosi 6236 km², a głębokość sięga 669 m. Po horyzont woda i woda. Na brzegu piaszczyste pla...

Kirgistan dzień 9 - 3850 mnpm !!!
Kirgistan Dzisiaj obudziłem się w najpiękniejszym miejscu na świecie. Poprzedzającego wieczora integrowaliśmy się co najmniej do 4 rano. Co było dalej niestety nie wiem bo udało mi się zasnąć. Rezultatem

nocnych rozrywek było lekko opóźnione i powolne bud...

Kirgistan dzień 8 - awaria i najpiękniejsze widoki
Kirgistan - miejsce naszego dzisiejszego noclegu Tego dnia mieliśmy w planie dużo przejechać ale kto by się spodziewał, że nasze plany będą musiały poczekać.
Pobudka była zaplanowana na 7 rano ale niestety zaczęło lać i kierownik zarządził, że będziemy czek...

Kirgistan dzień 7 - zakopani w błocie
Poranna pobudka ok 8 nie była zbyt dotkliwa i w samą porę bo zaczęło się robić gorąco. Szybkie śniadanie i byliśmy gotowi do drogi. Złożenie obozu trwało zaledwie 30 minut i nie pozostawiliśmy po sobie żadnego śladu. Swoją drogą jaki piękny kraj, gdzie rozb...

Kirgistan dzień 6 - Naryń
Wspaniałe widoki, przyjacielscy ludzie i mnóstwo zdjęć! Tego dnia wstałem o 5:30. Samochody stały pod hostelem gotowe do wyjazdu. Nareszcie wyruszymy ponownie na trasę. Zapakowaliśmy wszystkie rzeczy motocyklistów i kierowców 4x4, potem zjedliśmy śniadanie ...