Justyna Kloc

Ukryta perła Swindon
W drugą sobotę marca pojechaliśmy do Swindon odwiedzić moją przyjaciółkę Agnieszkę. Dla Oliwki była to pierwsza w życiu podróż pociągiem. Swoją drogą w jakich to czasach żyjemy, że dziecko już leciało samolotem, a w pociągu jeszcze nie siedziało! Z dzieckie...
poriomaniacy.blogspot.co.uk

Kolbuszowa - z wizytą u pradziadków
Jak już Wam wcześniej wspominałam, będąc w Polsce miałam nadzieję sobie troszkę po niej pojeździć i poodwiedzać rodzinę i znajomych. Choroba Oliwki niestety mi te plany skutecznie pokrzyżowała. Ponieważ grypa na szczęście jednak nie trwa wiecznie, w końcu u...
poriomaniacy.blogspot.co.uk

Plany planami, a życie życiem
Miałam tyle planów na mój miesięczny pobyt w Polsce. Wyjazdy, odwiedziny, spacery... Byłam mega nakręcona! Tym bardziej, że w Polsce prawdziwa zima więc może i narty i sanki z Oliwką. A już na pewno " próbowanie śniegu " przez Małą. Jednak jak słynne już po...
poriomaniacy.blogspot.com

Pierwszy lot
Gotowa do drogi :) Muszę przyznać, że trochę się obawiałam tego dnia. Dnia, w którym Oliwka miała po raz pierwszy polecieć samolotem. Bałam się, że sobie sama nie poradzę z Małą, wózkiem i trzema bagażami (dla nie wtajemniczonych dodam, że Albin dzień późni...
poriomaniacy.blogspot.com

Ashton Court - sobotni spacer
W sobotę od rana przywitała nas piękna zimowa pogoda: błękitne niebo, słońce i delikatny mrozik. Nie zastanawialiśmy się więc długo: jak tylko Oliwka się obudziła ze swojej pierwszej drzemki, zapakowaliśmy ją w wózek i pognaliśmy na autobus jadący do centru...

Paszport tymczasowy dla niemowlaka
Do Londynu pojechaliśmy w bardzo konkretnym celu: aby wyrobić Oliwce paszport. I o ile nigdy nie miałam problemów z wyrobieniem sobie paszportu, o tyle jeżeli chodzi o Oliwkę, zaginęłam w informacjach zamieszczonych na stronie polskiej ambasady. I nawet nie...

Londyn z niemowlakiem
Sprzątam mieszkanie. Dokładnie. Po nocy. A to może oznaczać tylko jedno: ruszamy w drogę! Sprzątanie jest u mnie typowym objawem raisefieber, czyli gorączki przedwyjazdowej. Sama nie wiem skąd się to bierze, ale chyba stąd, że uważam, iż nie ma nic gorszego...

Sylwestrowo
Międzybrodzie Żywieckie, 2004  - nasz pierwszy wspólny Sylwester. Całodniowa wędrówka po górach zakończona imprezą sylwestrową do białego rana. Pyszny grzaniec z owocami i ognisko następnego dnia. Gdańsk, 2005  - wycieczka kolejowa po zamkach. Zakończony pr...

Pierwsze święta
Nasza Gwiazdka w tym roku świeci jaśniej niż zazwyczaj. Świeci uśmiechem małego brzdąca, którego wielkie oczy błyszczą uroczo kiedy spogląda na rozświetloną choinkę. Świeci miłością, której doświadczamy w troskach i radościach każdego dnia. Świeci szczęście...

Piechotą do Bath
Uwielbiam chodzić. Najlepiej uświadomiłam to sobie chyba podczas długiego 11-dniowego trekkingu w Peru z Choquequierao do Machu Picchu.  Pamiętam jak przemierzając kolejne kilometry myślałam sobie, że jest to zdecydowanie moja ulubiona forma aktywności i ja...