Profile cover photo
Profile photo
Sharmila Dzaher
12 followers
12 followers
About
Sharmila's posts

Post has attachment
Selamat bertunang!!!...
Assalamualaikum... #pray4Gaza #Alfatihah Pejam celik pejam celik dah makin meningkat dewasa pon kita nih kan... Dulu masa masih kecik2, asyik main basikal, main masak2, main perang2... dan yang sama waktu dengannya.. Bila ingat balik semua tu rasa baru 2 3 ...

Post has attachment
20 April bersamaan umurku 20 Tahun....
Assalamualaikum... Alhamdulillah... Allah masih panjangkan umurku sampai keharini... Harap2 semoga ilmu akhirat semakin bertambah dalam diri aku... apa-apa pun yang penting aku masih mempunyai orang2 yang aku sayang disekeliling aku... terima kasih kepada f...

Post has attachment
Masa Study Masih Muda...
Assalamualaikum semua!!!... harini hari cuti untuk negeri2 yang sememangnya cuti... jadi mila kat sini nak menyatakan hasrat yang esok elaun masuk... hehe,,, *gedikss sikit... setelah beberapa hari kami 4 orang sekawan berjimat cermat sampai tinggal hanya b...
Wait while more posts are being loaded