Profile cover photo
Profile photo
nur ikaa
900 followers -
di mana ada kemahuan, disitu ada jalan
di mana ada kemahuan, disitu ada jalan

900 followers
About
nur ikaa's posts

Post has attachment
Public
SETAHUN TANPA CACATAN
Assalamualaikum... 6 Julai 2017 Hari dan catatan pertama dalam tahun 2017 ini. Setelah sekian lama aku meninggalkan dunia blogging demi kerjaya dan keluarga. Hari ni terdetik hati untuk kembali menulis. Kalau dulu blog ni berbangga dengan domain sendiri.. k...

Post has attachment
Komisen Sedia Masuk Dari Nuffnang
Assalamualaikum... Terasa kekok pula untuk saya menaip.. setelah sekian lama tak log in blog ni. hurm. Rasa rindu pula zaman "giler entry" dulu, hari-hari menaip ..selang 2 3 jam pasti ada entry baru. Masa tu tak bekerja lagi, tak pegang tanggungjawap lagi,...

Post has attachment
First Affiliate Income Dari Exabytes
Hai semua pengunjung blog... Terima kasih laaa sebab masih sudi singgah di teratak usang yang dah tak ber-tuan ni. Sekarang ni, masa terlalu terhad untuk ikaa kembali menulis. Bila siang kerja... bila malam mengantuk pula. Apa pun tak boleh. Bila dah ada ma...

Post has attachment
Harga Ikan Kembung RM12 Sekilo di Perlis
Harga ikan kembung melambung tinggi?  Saya ingatkan hanya di sini saja, harga ikan kembung atau panggilan orang Perlis.. ikan temenung ..melambung tinggi. Sehingga mencecah RM12 sekilo , kebetulan baru saja tadi saya terbaca artikel dari rakan blogger yang ...

Post has attachment
Cuaca Sejuk Seakan London Di Kelantan
Apakah salji akan menuruni di beberapa kawasan sekitar Malaysia... sepertimana kenyataan satu keratan akhbar palsu - Terengganu dijangka turun salji yang direka untuk mempopularkan penerbitan sesebuah blog mereka. Terbaru cuaca sejuk seakan London dikhabark...

Post has attachment
Ancaman Virus Zika Kepada Ibu Mengandung
Virus terbaru yang dikenali sebagai " Zika Virus " mula menjadi perhatian dan ditakuti boleh mengancam nyawa mereka yang terkena virus ini. Buat masa ini, ibu mengandung tidak digalakkan untuk ke luar negara kerana dikuatiri boleh terkena ancaman zika virus...

Post has attachment
AJL 30 Kemenangan Milik Potret - Akim & The Majistret
Anugerah Juara Lagu (AJL 30) , yang ditaja khas oleh Qu Puteh kali ini memang sangat luar biasa untuk kita menjawap teka-teki lagu mana yang paling hebat? Sebabnya.... semua 12 buah lagu yang dipertandingkan mempunyai aura dan pembawaan yang tersendiri. Apa...

Post has attachment
Fadlan Hazim Anuwar Pelakon Baru Tanah Air
Mungkin masih ramai yang belum lagi mengenali nama Fadlan Hazmi , walaupun beliau telah banyak menonjolkan bakatnya dalam beberapa drama sebelum ini antaranya drama Delina, Cinta Balqis, Dalam setiap sujud, Ini jalan kita serta beberapa buah filem hebat iai...

Post has attachment
ProKas Penyembuh Sakit Sendi Dan Lutut
Prokas penyembuh sakit sendi dan lutut . Masalah sakit lutut mahupun sendi tidak hanya dirasai oleh golongan yang berusia, malahan mereka yang aktif bersukan atau pernah mengalami kecerderaan teruk di bahagian lutut juga akan terus merasai sengal-sengal kes...

Post has attachment
Menang Hadiah Rexona Deodorant FreshProtect
Assalamualaikum.... hai Pasti korang semua tertanya-tanya ke menghilangkan admin Bakul2011 ni. Jika dulu saya selalu update blog tanpa miss walaupun sehari. Ini bukan sehari, berminggu-minggu baru keluar satu entri terbaru. Huh! almaklum la sekarang ini, ma...
Wait while more posts are being loaded