Profile cover photo
Profile photo
P.R Ruhaniah
144 followers
144 followers
About
P.R's posts

Post has attachment
# Hempedu Bumi
Hempedu Bumi - Pusat Rawatan Ruhaniah   Hempedu bumi boleh dijadikan ubat untuk menstabilkan tekanan darah
tinggi, mengstabilkan kandungan gula dalam darah, antiradang,
antibakteria, antivirus, melegakan demam dan pencair kahak. Ia
juga digunakan sebagai...

Post has attachment
Penunggu Harta Karun
asslamualaikum.. lama dah tak cerita ceriti kat dlm ni.. teringat satu kisah dulu masa den follow diorng main2 tarik harta karun, barang mistik, keris , batu dan sebagainya..amik or tarik barang2 lama peninggalan org zaman dulu. Dalam masa duk main2 benda n...

Post has attachment
Mohonlah Pertolongan Daripada Allah.... Jaga Allah....
Tajuk yang harus den nak syer untuk tatapan dan kongsi-kongsi bersama................. Bukan apo.... kadang-kadang den rasa terkesima dengan kenyataan yang dicakapkan oleh pesakit mahupun keluarga ehh.... sodih plak bilo mano den konangkan.... mano tidak eh...

Post has attachment
Cara Mudah Nak Kesan Jin @ Gangguan Ketika Solat (Basic sangat)
  Arini den nak kongsikan cara yang paling mudah, speaking skit "basic" untuk kito sama-sama tengok dan perhatikan cara nak kesan Jin atau Gangguan pada diri kito atau orang lain, tanpa perlu menggunakan kuasa power rangers dan seangkatan dengannya. Cara eh...

Post has attachment
Kisah di sihir dan Ilmu sesat........
  Kisah
terbaru…. Dalam banyak2 kes yang berlaku sekarang ni, banyak jugak yang menguji
tahap power rangers aku… baru2 ni datanglah sebuah keluarga yang menghadapi
masalah dan perlukan rawatan. Kisah
bermula begini….. jeng….jeng….jeng… Seorg
budak lelaki ni...

Post has attachment
Mereka Sedang Menunggu Giliran....
Doa. Usaha. Ikhtiar & Tawakal Semoga Allah permudahkan segalanya......

Post has attachment
#Madu Lebah Tualang
Madu Makanan Sunnah Rasulullah S.A.W   Allah Subhanahu wa Ta'ala berfirman :   وَأَوْحَى رَبُّكَ إِلَى النَّحْلِ أَنِ اتَّخِذِي مِنَ الْجِبَالِ بُيُوتًا وَمِنَ الشَّجَرِ وَمِمَّا يَعْرِشُونَ “ Dan
Rabbmu mewahyukan kepada lebah: Buatlah sarang-sarang di bu...

Post has attachment
#Madu Lebah Tualang
Madu Makanan Sunnah Rasulullah S.A.W Allah Subhanahu wa Ta'ala berfirman :   وَأَوْحَى رَبُّكَ إِلَى النَّحْلِ أَنِ اتَّخِذِي مِنَ الْجِبَالِ بُيُوتًا وَمِنَ الشَّجَرِ وَمِمَّا يَعْرِشُونَ “ Dan
Rabbmu mewahyukan kepada lebah: Buatlah sarang-sarang di buki...

Post has attachment

Post has attachment
Rawatan yang disedikan, Insya Allah.......

Wait while more posts are being loaded