Profile cover photo
Profile photo
Zeti Hafiza Zakaria
Live a Life, Led to Lead
Live a Life, Led to Lead
About
Communities and Collections
Posts

Post has attachment
10 PERUBAHAN LEPAS DETOX SHAKLEE
Ada kata buat atau tak detoks ni, sama je. Lepas habis program... Kita tetap terdedah ada toksin. Hmmm.. Bayangkan macam kereta kita yang dah lama tak cuci, sama ke dengan kereta orang sebelah yang cuci hampir setiap hari. Dan sesekali kena bersihkan lebih ...
Add a comment...

Post has attachment
5 sebab saya buat bisnes Shaklee
Tadi masa lunch anak buah pejabat tanya.. Puan hantar anak kat mana, berapa upah pengasuh. Sewa rumah kat mana, berapa sewa. Tadika anak berapa bayar? Terserlah kegusaran mereka tentang kenaikan kos hidup. Pernah juga berada dalam situasi sebegitu, tak suka...
Add a comment...

Post has attachment
DETOX : Kepentingan dan cara buang toksin dalam badan?
Kredit picture to  http://www.tuberose.com Pernah dengar tak pasal DETOX? Ramai menyebut-nyebut pasal DETOX atau dalam bahasa kita dipanggil NYAHTOKSIN. Apa sebenarnya detox ni ye? Secara normal, hari-hari badan kita akan menyingkirkan toksin melalui peluh,...
Add a comment...

Post has attachment
VIDEO : Suami stroke terpaksa bedah buka tempurung kepala dan otak kiri mati - isteri redha tapi tidak putus asa!
Sejak akhir-akhir ini makin kerap kedengaran berita kawan-kawan Kak Piz yang diserang stroke ataupun angin ahmar. Di kalangan mereka, ada yang masih muda dan baru keluarga. Nampaknya stroke ini menyerang tanpa mengira usia. Apa itu stroke? Stroke berlaku bi...
Add a comment...

Post has attachment
VIDEO : Suami stroke terpaksa bedah buka tempurung kepala dan otak kiri mati - isteri redha tapi tidak putus asa!
Sejak akhir-akhir ini makin kerap kedengaran berita kawan-kawan Kak Piz yang diserang stroke ataupun angin ahmar. Di kalangan mereka, ada yang masih muda dan baru keluarga. Nampaknya stroke ini menyerang tanpa mengira usia. Apa itu stroke? Stroke berlaku bi...
Add a comment...

Post has attachment
VIDEO : Jahitan 'bawah' selepas bersalin dibuka dan dijahit semula tanpa bius - kisah benar mengerikan ibu anak 6 yang kuat semangat!
Setiap ibu mesti mengharapkan pengalaman yang indah-indah untuk dikenang sepanjang kehamilan dan berpantang. Tapi setiap kehamilan itu berbeza dan keadaan ibu serta bayi juga berbeza, menyebabkan kita akan dengar 1001 kisah suka duka pahit getir pengalaman ...
Add a comment...

Post has attachment
Produk pencerah muka tanpa merkuri paling selamat dan sihat untuk rakyat Malaysia.
Tau tak.. kulit kita tak kira samada kuning langsat, sawo matang, hitam manis atau putih melepak macam Kak Piz ni (ahaks!) boleh jadi makin gelap kalau asyik terdedah kepada cahaya matahari macam di Malaysia ni. Kulit juga boleh jadi gelap disebabkan sel ya...
Add a comment...

Post has attachment
Produk pencerah muka tanpa merkuri paling selamat dan sihat untuk rakyat Malaysia.
Tau tak.. kulit kita tak kira samada kuning langsat, sawo matang, hitam manis atau putih melepak macam Kak Piz ni (ahaks!) boleh jadi makin gelap kalau asyik terdedah kepada cahaya matahari macam di Malaysia ni. Kulit juga boleh jadi gelap disebabkan sel ya...
Add a comment...

Post has attachment
5 tips pilih produk kecantikan pemutih supaya muka tak naik jeragat hodoh atau merana akibat kanser kulit.
Wanita Malaysia antara yang paling obses dengan produk memutihkan kulit di Asia, di mana 41% dari responden kajian oleh WHO menggunakannya. Susah nak diubah mentaliti wanita yang berkulit hitam manis dan sawo matang yang berpendapat PUTIH itu CANTIK, sedang...
Add a comment...

Post has attachment
50 nama anak perempuan klasik dan kontemporari - inspirasi dari bunga-bungaan
Orang Melayu dulu-dulu kalau anak perempuan ni, memang suka sangat bagi nama 'girlish' macam nama bunga-bungaan. Sebenarnya generasi sekarang pun dah mula suka nak kembali ke zaman nenek moyang. Jom kita cari idea nama-nama  klasik dan kontemporari - inspir...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded