Profile cover photo
Profile photo
Miho Amyra
51 followers -
i love books
i love books

51 followers
About
Posts

Post has attachment
. Hari pertama .
Tak sabar nak dapat gaji pertama. Lol~ Baru 1st day kerja kot. Kakakakakakakaka~ Aku masuk-masuk je klinik tadi, tak ada orang kat reception. Jadi aku pun duduk lah bersama pesakit diruang menunggu. Gila ramai patient Fomema. Aku macam "ah...sudah. Memang a...
Add a comment...

Post has attachment
. Teruskan hidup .
Hai ! Setahun dan dua tahun kebelakang. Aku guna BR1M demi penuhi kehendak yang satu ni. Kehendak ni kalau tak penuhi, boleh jadi tak ketahuan juga la. Aku sanggup berbelanja sampai tak makan. Ha. BUKU lah apa lagi. Ahahaha~ Buku ni bukan selalu aku beli. J...
. Teruskan hidup .
. Teruskan hidup .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. #3 - Winter Malaysia .
Cuaca tak lagi dingin. Hanya dilitupi mendung. Segaris senyum.
. #3 - Winter Malaysia .
. #3 - Winter Malaysia .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. Anekdot Daim .
Daim bukan coklat :D Daim bukan buaya, Daim pencinta wanita. Cecey~ Beberapa hari lepas, aku baru habiskan #anekdotDaim ni. Tulisan Khairy Tajudin, terbitan KTR Press. Buat masa ni, aku ada 4 siri. Siri ke-5 baru keluar rasanya. Buku ni aku beli masa PBAKL ...
. Anekdot Daim .
. Anekdot Daim .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. DIY - Rak kotak .
 Hi ! Harini aku baru dapat kotak ke 3 Chilindo. Ahaks~ Tapi nanti la review. Rabak sangat dah keadaan aku ni akibat gigih siapkan rak dari kotak Chilindo.  (=.=) Masa 1st dapat barang Chilindo, kotak dia gabak aaa besar. Padahal barang ada 6 je kot. Lepast...
. DIY - Rak kotak .
. DIY - Rak kotak .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. #2 Chilindo - Review .
Minggu lepas di entry yang INI aku terjebak dengan Chilindo. ~.~ Lepas bid tu, aku bid lagi weh. Ahahaha~ Disebabkan jarak aku check out tu tak jauh mana, jadi pihak Chilindo ni satukan invois aku. Jimat duit penghantaran. Jadi begini lah. Di entry yang lep...
. #2 Chilindo - Review .
. #2 Chilindo - Review .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. #2 : Winter Malaysia .
Sepapan coklat pengganti kopi. Cuaca yang baik bertemujanji Hanya buku dan aku.
. #2 : Winter Malaysia .
. #2 : Winter Malaysia .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. #1 : Winter Malaysia .
Hanya parut tersisa pedih. Belum sembuh. Terpuruk aku.
. #1 : Winter Malaysia .
. #1 : Winter Malaysia .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. Perangkap .
Alat ni memang trusted. Perangkap lipas. Aku bukan seller tapi entah kenapa tiba-tiba teringat kisah perangkap ni. Puan emak beli alat ni dekat kedai DIY. Motif utama semestinya nak menanggani masalah lipas yang suka bersiar-siar di bawah singki. Aku tak pe...
. Perangkap .
. Perangkap .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
. Cabaran membaca .
Begitu tajuk entry kali ini. "Cabaran Membaca" guys.  Ini sahaja kemampuan aku pada 2017. Aku daftar akaun Goodreads tahun 2016. Tapi tahun lepas baru rasa nak mencabar diri membaca dengan ada azam. Jadi kononnya nak selesaikan 50 buah buku. Namun hampeh. A...
. Cabaran membaca .
. Cabaran membaca .
littlemyrashmallow.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded