Profile cover photo
Profile photo
Salhana Arshad
118 followers -
Owner of Cikgu Vitamin Ana & Ana Adni Collection
Owner of Cikgu Vitamin Ana & Ana Adni Collection

118 followers
About
Salhana's posts

Post has attachment
Tips kurus dan sihat dari tice Ana
Salam sayang semua... Entry kali ni nak kongsikan cara kurus yang Tice Ana buat. Sebabnya, ramai dah perasan perubahan fizikal tice. Ramai yang tanya... Apa yang tice Ana ambik dan buat... hehe... suspen kan... haha... Sebelum tu Tice Ana belanja pic satu y...

Post has attachment

Post has attachment
Rahsia kulit halus dan licin Tice Ana
Salam sayang buat semua... Malam ni Ana nak berkongsi rahsia Ana menjaga kulit muka dan badan...  Ramai wanita yang ingin cantik... mesti semua bersetujukan... tambah lagi kalau cantik di mata cik abang kita... rasa hati berbunga bunga kalau dipuji... ye ta...

Post has attachment
Apa yang bestnya tentang esp ye...??
jemput baca perkongsian ana ni... lepas tu kita pakat ambik esp... mesti cantik raya nanti... :)
jangan lupa cari ana untuk stok esp ye... Muuahh...
sms/whatsapp : 0194640776...

Post has attachment

Post has attachment
Solat dengan senang selepas hilang sakit lutut
Alhamdulillah. Sekarang dah tak berlaku seperti tu. Tak sakit dah lutut Ana ni. Nak solat pun senang. Tidak waktu nak sujud dan bangun dari sujud punyalah sakit. Nak naik dan turun tangga di sekolah pun dah tiada masalah. Semuanya hilang. Mula mula tu tak p...

Post has attachment
Keputihan penyebab hubungan suami isteri retak.
Masalah rumah tangga porak peranda kadang kala berpunca daripada perkara yang mudah. Yang kebanyakkan wanita ambil mudah. Yang tidak penting. Apakah dia? KEPUTIHAN.... Wanita dan keputihan memang tidak dapat dipisahkan. Pasti akan ada. Yang membezakannya ad...

Post has attachment
Apakah Dia Pembelajaran Abad ke 21?
Pembelajaran abad ke 21. Sedang glamour perkataan ini. Apakah dia Pembelajaran Abad ke 21 ni. Pembelajaran Abad ke 21 ni perlu bersifat futuristik, fleksibal dan dinamik . Kurikulum nya perlu berfokuskan 7 kemahiran iaitu: 1. Kemahiran berfikir secara kriti...

Post has attachment

Post has attachment
Tips atasi perut buncit bukan sebab mengandung
"Hai Ana. Lamanya tak jumpa ko. Dah lain lah sekarang ni.... Ko mengandung ke Ana?" hah... apa?? terus sentap bila ditanya soalan tu... Mana tak sentapnya. Kita yang tak mengandung dikatakan mengandung... huhu... nampak sangat perut dah maju ke depan... Tak...
Wait while more posts are being loaded