Profile cover photo
Profile photo
Nur Najah
About
Posts

Post has attachment
Chapter 1 ; Page 1.
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Hye. Yeah, new life. Dont ask me again and again about my past.  I am starting my new life with my new soul. A new chapter of my life is about to ...
Chapter 1 ; Page 1.
Chapter 1 ; Page 1.
nurnajah24.blogspot.my

Post has attachment
Dare to Begin.
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhaba ! :) Semoga sihat selalu dgn izin Allah. Doakan Nur Najihah binti Shafie. Esok dia dah daftar di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (P...
Dare to Begin.
Dare to Begin.
nurnajah24.blogspot.com

Post has attachment
The Next Chapter.
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhaba. Hye semua. oh haihh. Nak menaip pun fikir dua tiga kali. Apatah lagi blogwalking. Asif, memang on-off sangat sekarang ni. Too much to thi...
The Next Chapter.
The Next Chapter.
nurnajah24.blogspot.com

Post has attachment
Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan !
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhabaaa. Hyee hangpa semua. Sihat ka dak? Esok nak puasa ni, kalau tak sihat kena bagi sihat jugak weheee. Semoga semua sihat sejahtera. Aaminn....
Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan !
Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan !
nurnajah24.blogspot.com

Post has attachment
Love,Alisha Anugerah.
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Hello everyone ! You know what, i'm fallin' in love right now. She stole my heart. Serious. :) Kenal tak Alisha Anugerah? Oh like this, kenal tak ...
Love,Alisha Anugerah.
Love,Alisha Anugerah.
nurnajah24.blogspot.com

Post has attachment
Bidadari Hati - Birthday !
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhaba. Hai hangpa semua. Hehe. Harini berapa hari bulan?  31 MEI 2016 ? Weheeee. So harini hari lahir mak kami yang ke---- rahsia. kihkih. Takda...
Bidadari Hati - Birthday !
Bidadari Hati - Birthday !
nurnajah24.blogspot.com

Post has attachment
The Powerful Of - Selawat & Al-Fatihah
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhaba. Selamat membaca manusia sekalian. Dengan ikhlas hati, saya nak kongsi sedikit pengalaman saya. Sebelum tu nak tanya, pernah tak hilang so...

Post has attachment
Cerpen?
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhabaaa. Malas nak taip banyak cuma nak habaq ja. Hehe. Nur Najah akan mula post cerpen-cerpen yang pernah dikarang ke dalam ruang cerpen dalam ...
Cerpen?
Cerpen?
nurnajah24.blogspot.com

Post has attachment
Love, Panda.
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhabaaaa. Hello hangpaa semua. Sihat ka? Wehee. Kami nak habaq la kan, kami macam dah jatuh cinta yang teramat sangat laaaa dekat sejenih binata...
Love, Panda.
Love, Panda.
nurnajah24.blogspot.com

Post has attachment
Love, Panda.
Bismillahirahmanirahim & Assalamualaikum semua !   Perjuangkan niat kerana ALLAH, perjalanan yang bakal indah. Merhabaaaa. Hello hangpaa semua. Sihat ka? Wehee. Kami nak habaq la kan, kami macam dah jatuh cinta yang teramat sangat laaaa dekat sejenih binata...
Love, Panda.
Love, Panda.
nurnajah24.blogspot.com
Wait while more posts are being loaded