Profile

Cover photo
Nazran Fahmi
93 followers|438,925 views
AboutPostsPhotosYouTubeReviews

Stream

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
[Video] Solat wajib tutup mata ? - SJA
Kadang-kadang aku berdepan juga dengan hujah 'cerdik-pandai' mengenai solat ni. Ada yang aku kategorikan 'loyar buruk', ada yang macam tak masuk akal. Nak tahu detail mengenai ajaran sesat berkenaan solat ni, apa kata kita dengar sendiri dari S.S. Dato' Hj....
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
[Video] Ustaz Dusuki: Macam mana nak bahagia ? - SJA
Soal Jawab Agama - disampaikan oleh Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani di Masjid Negeri Shah Alam, Selangor. Kuliah ini disampaikan di ruang solat bawah masjid setiap hari Isnin, jam 10 pagi.
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
Biasa kalau tonton,.. pasal masakan dulu atau pasal cantik jee.. !
 ·  Translate
Inspirasi membara bagi sesiapa yang teringin menajamkan lagi skill masakan mereka...
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
Sapa nak GoPro Hero4  free ? Jawab soalan2 ni dulu. Masa terhad untuk jawab soalan ni
 ·  Translate
Answer all 4 questions and stand a chance to WIN super awesome prizes this month! Hurry, check out the #ToughDoneSmarterMY contest here!
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
10 benda ni rasanya memang kita simpan walau tahu bendanya dah expired http://goo.gl/VkJmTN
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
Mari kita tengok banyak mana holiday kita untuk tahun 2016 pulak ... 
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have him in circles
93 people
Nik Nazmi Nik Ahmad's profile photo
Izwan Ibrahim's profile photo
Paipos Ayip's profile photo
norsyakila kuzairi's profile photo
nik qistina nik mohamed's profile photo
uchiha kato's profile photo
Fudhil Abdullah's profile photo
yuL feeqa's profile photo
Tok Puteh's profile photo

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
[Video] Ustaz Azhar Idrus : Tanda dahi hitam bukti kuat beribadah ? - SJA
Sesi soal jawab agama yang berlangsung di Masjid Al-I'tisam, TTDI Jaya.
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
Berkhatan.... Dulu dan sekarang
Hari ni, anak aku yang baru nak masuk darjah satu, berkhatan. Tanpa dirancang, aku tempah 'slot' di Klinik Famili Denai Alam. Sebenarnya aku tak tahu jenis berkhatan yang disediakan, selepas sampai di klinik baru aku tau. Cara laser. Sekilas pandang, aku in...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
Harga mampu milik ke... atau mampu tengok je nih...
 ·  Translate
The 4G LTE Phone Fair is on! Get the latest smartphones at exclusive prices from as low as RM158 with FIRST by Celcom. Click for more details.
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
 
Ada jugak orang letak benda pelik2 dalam air kopi... sanggup ke nak telan ?
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nazran Fahmi

Shared publicly  - 
1
Add a comment...
People
Have him in circles
93 people
Nik Nazmi Nik Ahmad's profile photo
Izwan Ibrahim's profile photo
Paipos Ayip's profile photo
norsyakila kuzairi's profile photo
nik qistina nik mohamed's profile photo
uchiha kato's profile photo
Fudhil Abdullah's profile photo
yuL feeqa's profile photo
Tok Puteh's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Links
Other profiles