Profile cover photo
Profile photo
Ciksu Channel
88 followers -
mu'minah insyaAllah
mu'minah insyaAllah

88 followers
About
Posts

Post has attachment
resepi keropok lekor homemade
Add a comment...

Post has attachment
Resepi: Keropok Lekor Homemade Yang Mudah Sangat Nak Buat
Alhamdulillah, hujung minggu baru ni, akak berkesempatan buat keropok lekor sendiri. Jiran sebelah bagi ikan selayang banyak sangat sampai nak makan pun dah tak lalu. Nak masak apa pun tak tau dah. Budak-budak dalam rumah ni bukannya makan pun. Tiba-tiba te...
Add a comment...

Post has attachment
5 Sebab Kenapa Perut Buncit Susah Nak Kempis. Kecewa!
Masalah perut buncit adalah masalah yang paling kerap mengganggu tak kira lelaki atau wanita terutamanya jika dah berkahwin dan mempunyai anak. Kenapa? Saya dah tulis dalam entry yang lepas >> Bahaya Lemak Berlebihan Di Kawasan Perut. Masalahnya, perut bunc...
Add a comment...

Post has attachment
Bahaya Lemak Berlebihan Di Kawasan Perut
Cuba ambil pita pengukur dan ukur saiz pinggang anda iaitu ukur lilit sekeliling perut dengan ketinggian lebih kurang sama dengan pusat. Jika ia melebihi 31.5 bagi perempuan atau 37.5 bagi lelaki, maka anda perlu berhati-hati. Saiz pinggang yang besar, atau...
Bahaya Lemak Berlebihan Di Kawasan Perut
Bahaya Lemak Berlebihan Di Kawasan Perut
ilhamfamilysihat.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Tip Bisnes: 7 Cara Nak Dapat Sales Berbondong-bondong
Sales (jualan) dengan orang bisnes memang tak dapat dipisahkan. Kalau takde sales, bisnes boleh jatuh atau lingkup. Sales yang banyak adalah nadi sesuatu bisnes baik bisnes itu kecil-kecilan, atau juga bisnes gergasi. Bagi peniaga online, ada ketikanya sale...
Add a comment...

Post has attachment
5 Fakta Tentang Vitamin C Shaklee Yang Buat Ramai Orang Tergila-gila Nak Beli
Ramai orang ingat Vitamin C ni hanya bagus di ambil kalau orang nak kulit yang cantik. Padahal sebenarnya vitamin C ni sangat banyak fungsinya kepada tubuh badan kita. Percaya tak, badan kita tak buat vitamin C sendiri. Oleh itu kita memang kena ambil dari ...
Add a comment...

Post has attachment
Cara Dapat Income Sampingan Semasa Bekerja
Zaman dah berubah. Masa berlalu pantas. Keluarga semakin besar, anak juga semakin bertambah. Tapi income bulanan yang naik punya la sikit. Musim gaji, orang lain siap boleh shopping sakan, kita pula baru seminggu gaji, duit dalam akaun dah tinggal nyawa-nya...
Cara Dapat Income Sampingan Semasa Bekerja
Cara Dapat Income Sampingan Semasa Bekerja
ilhamfamilysihat.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
7 Amalan Yang Wajib Dilakukan Setiap Hari Untuk Hilangkan Kulit Kusam
Dulu, kulit saya kusam, gelap, tak bermaya, tak berseri sampai kadang-kadang tengok muka sendiri dalam cermin pun macam meluat. Ye lah, muda lagi kot! Anak baru 2 orang. Umur pun belum 30 tapi kulit dah nampak tua macam berusia 30-an. Jeragat pun mula menem...
Add a comment...

Post has attachment
khasiat vivix shaklee
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded