Profile cover photo
Profile photo
aryan azra
176 followers
176 followers
About
aryan azra's posts

Post has attachment
kad laporan abang

Post has attachment
kad laporan abang
Assalamualaikum... Haih citer dah lama pun sebenarnya tapi kenalah up juga sebab sebelum ni dah cerita pasal kad laporan adrienkan, nanti kalau abang tengok takde cerita dia kecik hati pulak abang. biasalah abang adam tu kan berjiwa lembut sikit-sikit kecik...

Post has attachment
Macammana mama isi tu?

Post has attachment
Macammana mama isi tu?
Assalamualaikum... macam takde mood pulak nak menulis 2,3 hari ni entah lerr mungkin kesan-kesan penuaan agaknya hahaha... Semalam sedang mama memasak abang adam pun menyibuk di dapur. kemudian abang adam bertanya "macama mama isi tu?" isi apa pulaklah aban...

Post has attachment
Duit raya
Assalamualaikum... Alhamdulillah murah rezeki anak-anak mama banyak juga duit raya yang mereka dapat kali ini tapi lebih kurang sama jugalah dengan tahun-tahun sudah. Buat apa dengan duit raya tu? Biasanya akan beli barang yang mereka mahu dan selebihnya di...

Post has attachment
Yen tak nak pergi sekolah!!

Post has attachment
Yen tak nak pergi sekolah!!
Assalamualaikum... Dari minggu lepas lagi adrien ada bagitahu mama dia tak mahu pergi sekolah. Masa mama buat makan-makan minggu lepas pun dia ada cakap-cakap dekat maktam dia yang dia tak nak pergi sekolah juga, mama dengar je dia bercerita dengan maktamny...

Post has attachment
Syawal 2017 - open seksyen

Post has attachment
Syawal 2017 - open seksyen
Assalamualaikum... Semalam Jabatan mama buat open seksyen, mulanya nak sewa dewan buat jamuan raya di dewan tapi akhirnya tak jadi. Mesyuarat putuskan buat jamuan raya di ofis saja dan sambutan dibuat by seksyen..kiranya open.seksyen la. Siap ada hadiah lag...
Wait while more posts are being loaded