Profile cover photo
Profile photo
zainah mohamad
181 followers
181 followers
About
zainah's posts

Post has attachment

Post has attachment
Suami anda perokok tegar? Kesian si isteri tak tahan dengan bau mulut suami yang busuk akibat ketagihan rokok yang melampau. Kalau hisap dalam rumah,sukar nak hilangkan bau tu. Apa la yang dikongsikan oleh si isteri ini ye...

Post has attachment
Isteri Bosan Nekad Cari Cara Hilangkan Ketagihan Rokok Suami Supaya Mulut Tidak Berbau Busuk
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.... Seperti yang kita ketahui, fatwa telah menjatuhkan merokok hukumnya haram. Tetapi di kalangan kita menganggap ianya adalah perkara biasa walaupun mereka yang merokok itu tahu akan akibat merokok pada kesihatan. Ini ke...

Post has attachment
Kerana Takut Suami Panggil Botak, Isteri Tekad Cari Petua Atasi Masalah Rambut Gugur
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... Masalah rambut gugur sering menghantui wanita terutama selepas bersalin. Ia merupakan perkara normal. Tapi kalau macam saya yang sememangnya rambut nipis ni, agak risau juga lah kalau hari-hari rambut gugurkan. Ia juga...

Post has attachment
Marilah sama2 jadi orang yg berbakat. Bukan untuk dipuji, tapi kepuasan diri. Lebih penting, anak2 kita bangga ada mak/ayah yg begitu berbakat.

Mula, konsisten dan jangan putus asa..

http://vimeo.com/ireachhd/berbakat

Post has attachment
Kita mahukan yang terbaik untuk keluarga.Tidak kira dari kesihatan mahupun makan pakai mereka. Kesihatan yang baik menjamin kehidupan yang ceria. Air yang bersih dapat menjamin kesejahteraan dan keceriaan keluarga kita. Jangan sesekali abaikan kesihatan mereka. Penapis air murah yang terbaik di Malaysia dapat membantu membekalkan air berkualiti dan bersih setara dengan penapis air yang berharga ribuan ringgit. 

Post has attachment
Kesihatan menjamin keceriaan keluarga. Penapis air murah yang terbaik di Malaysia ini mampu membekalkan air bersih serupa dengan penapis air yang berharga beribu-ribu ringgit.Dapatkan kualiti air yang baik dan bersih hanya untuk keluarga tercinta...

Post has attachment
Sedihnya..simpan rambut panjang2 pastu terpaksa potong dek kerana asyik gugur je

Post has attachment
Penapis Air Murah Yang Terbaik Di Malaysia Untuk Kesihatan Keluarga
Assalamualaikum dan salam Sejahtera.... Kenapa kita perlukan penapis air? Dengan keadaan kita sekarang ini, penapis air amat diperlukan supaya bekalan air yang kita dapat mempunyai kualiti air yang bersih dan tidak tercemar. Dahulu semasa tinggal di kampung...

Post has attachment
"Kawan saya kena ciken pox, parut kat muka dia sampai sekarang pun tak hilang. Tapi akak kita ni punya parut boleh hilang terus sampai muka kembali licin, gebu, mulus. 

Apa petua dia amalkan?Tengok sendiri kat video bawah ni,

https://vimeo.com/ireachhd/ratucantik "
Wait while more posts are being loaded