Profile cover photo
Profile photo
Hasrul Hassan
829 followers -
blogger.hasrulhassan@gmail.com
blogger.hasrulhassan@gmail.com

829 followers
About
Posts

Post has attachment
Tema Logo Lagu Rasmi Merdeka 2018
Bulan Ogos adalah bulan Kemerdekaan Malaysia. Tahun 2018 adalah merupakan ulangtahun Kemerdekaan Malaysia yang ke 51. Tema sambutan Merdeka 2018 adalah Sayangi Malaysiaku. Ini merupakan sambutan pertama kali Hari Merdeka atau Hari Kebangsaan ke 51 di bawah ...
Add a comment...

Post has attachment
Pertama Kali - Menginap Hotel Syeun Gerbang Malam
Baru-baru ini, saya dan keluarga berkesempatan untuk berada di Bandaraya Ipoh. Isteri saya menghadiri conference di situ, elok pulak tu lokasi conference bersebelahan dengan Hotel Syeun .. jadi, isteri saya pun tempahlah penginapan selama satu malam. Pengal...
Add a comment...

Post has attachment
Jadual Tarikh SUKMA Perak 2018
SUKMA 2018 atau Sukan Malaysia 2018 akan berlangsung di negeri Perak bermula dari 12 hingga 22 September, dengan perasmian akan berlangsung pada 11 September di Stadium Perak, Ipoh. Pastinya ramai yang nak tahu lokasi serta tarikh pertandingan SUKMA, yang m...
Add a comment...

Post has attachment
Rahsia Persiapan Temuduga SPA
Siapa yang tak nak kerja kerajaan kan? Ada macam-macam kelebihan kalau dapat kerja kerajaan ini. Kalau anda masih bujang, eloklah cuba mendapatkan kerja kerajaan atau masuk kerja di sektor awam ini. Jika anda mahu berkahwin, carilah pasangan yang dah bekerj...
Add a comment...

Post has attachment
Cara Semak Bil TNB Terdahulu
Anda tertanya-tanya berapa bil elektrik TNB bulan ini? Anda nak tahu dan tengok bil-bil elektrik terdahulu? Tahukah anda bahawa anda boleh menyemak bil-bil elektrik TNB terkini dan yang sebelum ini secara online? Tak susah nak buat semakan. Yang penting and...
Add a comment...

Post has attachment
Rahsia Buah Manggis
Nak tahu rahsia yang ada pada buah Manggis tak? Kali ini, saya nak kongsikan kepada anda fakta hangat mengenai Ratu Buah di Nusantara ini, selain beberapa khasiat hebat dan kebaikan kepada kesihatan manusia. Kita ambil tahu dahulu mengenai beberapa info am ...
Rahsia Buah Manggis
Rahsia Buah Manggis
hasrulhassan.com
Add a comment...

Post has attachment
Rugi Beli Buah Manggis 3 Kilo RM10
Anak-anak saya cukup suka dengan buah Manggis. Maira, anak perempuan saya memang hantu buah Manggis. Maira boleh habiskan 3-4 kilo buah Manggis sekali hadap dia seorang. Buah Manggis ni buah bermusim, dan biasanya akan ada bila buah Durian juga ada. Kata or...
Add a comment...

Post has attachment
Harga Tiket Wayang Dah Murah!
Wah .. nampaknya suka benarlah kaki wayang ekk. Harga tiket wayang terutama panggung GSC dan juga TGV dah murah sejak awal Ogos lalu. Jika dulu harga tiket wayang cecah sehingga RM12, kini kedua-dua panggung wayang ternama ini menawarkan harga tiket wayang ...
Add a comment...

Post has attachment
RFID Touch ‘n Go
Saya baru sahaja buat pendaftaran percuma untuk memohon menjadi pengguna terawal menggunakan teknologi Radio Frequency Identification (RFID) yang bakal menggantikan sistem SmartTAG Touch ‘n Go. Sistem ini merupakan teknologi terkini untuk sistem pembayaran ...
RFID Touch ‘n Go
RFID Touch ‘n Go
hasrulhassan.com
Add a comment...

Post has attachment
Perhentian Islands - Experience Best Parts Beach Escape
Perhentian Islands - go and experience all the best parts of a beach escape! For someone who has managed to avoid a beach holiday for the past three years or so, Perhentian was definitely a pleasant surprise. It’s not that I don’t enjoy a stroll along the b...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded