Profile cover photo
Profile photo
Qhairunisha Mohd Khalid
31 followers
31 followers
About
Qhairunisha's interests
View all
Qhairunisha's posts

Post has attachment
Mulakan puasa dengan makanan yang berkhasiat dan mampu memberi tenaga sepanjang hari.

Post has attachment
Sakit perut bulan puasa tu normal lah kan...
Tapi kalau lain macam je sakit tu, kena check lah takut2 sebenarnya gastrik.

Baca "9 punca gastrik" supaya kita boleh elak dari sakit berguling-guling nanti...

Post has shared content
3 kali saya bersalin dengan 3 set berpantang dari produk berlainan.

Kesimpulan yang boleh dibuat, penting pilih makanan tambahan yang betul untuk berpantang lepas bersalin...

Post has attachment
Hanya yang pernah bersalin secara czer je yang faham pengalaman tu.

Sakit luka kat perut, badan lenguh, sengal-sengal sendi, sakit pinggang, nak bergerak banyak pun tak boleh dan yang tak best kalau ada masalah sembelit.

Fuhhh... memang menguji kesabaran sungguh...

Post has attachment
bulan Ramadhan tahun ni target mesti satu keluarga sihat. nak ajak buat solat terawih.
so utk memastikan kami sentiasa sihat, insyaallah saya akan pastikan kami suami isteri dan anak2 amalkan makanan tambahan yang betul serta makan makanan yan sihat.

Post has attachment
Semua orang perlu detoks. Tak kira sesiapa pun. Detoks akan memberikan banyak manfaat pada semua orang.

Post has attachment
Detoks ni tak semestinya untuk yang nak kurus je. Tetapi jika ada masalah-masalah kesihatan tertentu seperti ada alahan, sinus atau mudah rasa penat, detoks juga sangat penting untuk mengatasi masalah-masalah ni.

https://comelsihat.wordpress.com/2017/02/13/4-testimoni-detoks-shaklee/

Post has shared content
Bila nak masuk bulan Ramadhan, selain persiapan bahan-bahan nak masak untuk dimakan waktu sahur dan berbuka, menyediakan kelengkapan makanan tambahan seperti vitamin menambah tenaga dan vitamin yang membantu meningkatkan sistem imun badan juga penting tau.. Lebih-lebih lagi para ibu-ibu yang sentiasa komited memastikan persiapan keluarga sentiasa terjaga sepanjang bulan puasa.
Assalamua’laikum. Semenjak saya kenal Shaklee, Nutriferon ni antara produk dia yang memang sentiasa ada dalam rumah. Bila anak-anak mula mengadu sakit tekak atau mula nampak tanda-tanda batuk demam selsema, lekas-lekas bagi makan Nutriferon. Bila diorang…

Post has attachment

Post has attachment
Masalah sakit lutut? Saya percaya sesiapa yang dah jadi ibu pasti ada mengalami masalah ni.
Wait while more posts are being loaded