Profile

Cover photo
Parpu Kari
Worked at Own Business
Attended SMGR
Lives in KL
262 followers|132,748,692 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
THE NEW LOOK OF PARPUKARI!
Ok sebab aku nak aktif balik untuk menulis dengan lebih kerap dan kali ini aku nak jadi kritikal sikit maka aku tukar layout blog aku yang tak seberapa ini. Aku harap korang suka dan kepada sahabat blogger yang masih mahu aku linkkan blog anda semua dalam b...
 ·  Translate
Ok sebab aku nak aktif balik untuk menulis dengan lebih kerap dan kali ini aku nak jadi kritikal sikit maka aku tukar layout blog aku yang tak seberapa ini. Aku harap korang suka dan kepada sahabat blogger yang masih mahu aku...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
CILI KASI TARUK! TERBUKTI MYEG MEMANG TAK BOLEH PAKAI! WAJIB BACA
Baru minggu lepas aku buat artikel pasal jahanam punya MYEG! Baru ini pihak Imigresen sendiri sudah dedah yang sistem PLKS kendalian MYEG gagal, mari kita baca dulu kat bawah ni: "PETALING JAYA: Jabatan Imigresen mendakwa terpaksa campur tangan apabila lebi...
 ·  Translate
Baru minggu lepas aku buat artikel pasal jahanam punya MYEG! Baru ini pihak Imigresen sendiri sudah dedah yang sistem PLKS kendalian MYEG gagal, mari kita baca dulu kat bawah ni: "PETALING JAYA: Jabatan Imigresen mendakwa te...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
PANAS BERAPI! APA BENARKAH PM DAN ISTERI MAKAN DAGING PALING MAHAL DALAM DUNIA?
Sejak beberapa hari lepas dilaman media sosial kecoh dengan satu bil atau order untuk daging paling mahal didunia iaitu Matsusaka Wagyu. Punya la kecoh beb. Macam-macam perkataan kita dengar keluar dari mulut pemakar segera FB. Dikata rakyat sedang kesusaha...
 ·  Translate
Sejak beberapa hari lepas dilaman media sosial kecoh dengan satu bil atau order untuk daging paling mahal didunia iaitu Matsusaka Wagyu. Punya la kecoh beb. Macam-macam perkataan kita dengar keluar dari mulut pemakar segera F...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
LIKE FATHER LIKE SON

1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
PANAS BERAPI! BILAKAH AKAN BERAKHIR BALA MERAH BERNAMA BAUKSIT NI!?
    Masalah BAUKSIT terus menghantui penduduk Kuantan hingga ke hari ini. Aku kesian tengok penduduk yang terlibat dengan bala merah ni. Sampaikan ada penduduk yang tak tahan dengan pencemaran ini dan mula mengambil langkah dengan membakar lori BAUKSIT send...
 ·  Translate
Masalah BAUKSIT terus menghantui penduduk Kuantan hingga ke hari ini. Aku kesian tengok penduduk yang terlibat dengan bala merah ni. Sampaikan ada penduduk yang tak tahan dengan pencemaran ini dan mula mengambil langkah denga...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
CILI KASI TARUK! KENAIKAN HARGA BARANG? KOS SARA HIDUP? DIMANA SILAPNYA?
Semenjak dua menjak ni aku dok tengok dalam media sosial ni banyak benor manusia merungut pasal kehidupan yang makin susah dan dihimpit dengan kenaikan barangan keperluan harian. Memang aku tak nafikan walaupun aku ni blogger tapi aku juga membeli barangan ...
 ·  Translate
Semenjak dua menjak ni aku dok tengok dalam media sosial ni banyak benor manusia merungut pasal kehidupan yang makin susah dan dihimpit dengan kenaikan barangan keperluan harian. Memang aku tak nafikan walaupun aku ni blogger...
1
Add a comment...
Have him in circles
262 people
kamaruzaman sahar's profile photo
pena minang's profile photo
Matkilau penang's profile photo
Taming Sari's profile photo
Mohammad Ariff's profile photo
Mohd Ariff's profile photo
Haji Zainol Abideen's profile photo
noparty Citizen's profile photo
Mr seXoBEat's profile photo

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
CILI KASI TARUK! MINYAK SUDAH TURUN, KASI TURUN HARGA BARANG DAN JANGAN SALAHKAN TUHAN PULAK!
Alhamdulillah! Harga minyak di petrol pam sudah turun banyak sekali dari bulan Disember tahun lepas. malah harga petrol sekarang ni dah sama dengan harga tahun 2007! Banyak turun tu beb, so aku nak mintak peniaga semua yang menaikkan harga barang keperluan ...
 ·  Translate
Alhamdulillah! Harga minyak di petrol pam sudah turun banyak sekali dari bulan Disember tahun lepas. malah harga petrol sekarang ni dah sama dengan harga tahun 2007! Banyak turun tu beb, so aku nak mintak peniaga semua yang m...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
CILI KASI TARUK! TERBUKTI MYEG MEMANG TAK BOLEH PAKAI! WAJIB BACA
Baru minggu lepas aku buat artikel pasal jahanam punya MYEG! Baru ini pihak Imigresen sendiri sudah dedah yang sistem PLKS kendalian MYEG gagal, mari kita baca dulu kat bawah ni: "PETALING JAYA: Jabatan Imigresen mendakwa terpaksa campur tangan apabila lebi...
 ·  Translate
Baru minggu lepas aku buat artikel pasal jahanam punya MYEG! Baru ini pihak Imigresen sendiri sudah dedah yang sistem PLKS kendalian MYEG gagal, mari kita baca dulu kat bawah ni: "PETALING JAYA: Jabatan Imigresen mendakwa te...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
PENDEDAHAN BERAPI TENTANG ISU PEMUTIHAN PENDATANG ASING DAN SKANDAL MYEG! SEBARKAN
                                                                                                                                                                                                                                                                 ...
 ·  Translate
Beberapa bulan yang lepas aku dah menceritakan pasal projek pemutihan para pendatang asing yang akan dikendalikan MYEG, KLIK SINI Lepas artikel tu keluar maka senyap la buat seketika akan projek tersebut, seperti biasa bila ...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
PANAS BERAPI! APAKAH LUDAHAN SIREH MAMPU MENJADIKAN LAUT MERAH? BODOH KE APA NI?
Semalam aku dah cerita pasal BAUKSIT, sekarang ni aku nak sembang pasal isu Sireh pulak, ada ke patut sejak dari semalam VIRAL dalam facebook Laut menjadi merah kerana pekerja asing yang kuat meludah setelah makan sireh? Apa nak jadi dengan rakyat Malaysia ...
 ·  Translate
Semalam aku dah cerita pasal BAUKSIT, sekarang ni aku nak sembang pasal isu Sireh pulak, ada ke patut sejak dari semalam VIRAL dalam facebook Laut menjadi merah kerana pekerja asing yang kuat meludah setelah makan sireh? Apa ...
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
VIDEO BERAPI PERGADUHAN DI KOTARAYA SHOPPING COMPLEX SEMALAM!
OK DAH MEREKA NI PENIPU, kenapa perlu pergi ke kedai mereka lagi? Bukankah sudah ada MARA DIGITAL MALL? Kenapa suka serah tengkok pada si penipu harmjadah ni semua? Berbaloi ke?
 ·  Translate
1
Add a comment...

Parpu Kari

Shared publicly  - 
 
PANAS! KOS SARA HIDUP MAKIN MENINGKAT. APAKAH BENAR ATAU SEKADAR WAYANG?
Semenjak dua menjak ni aku dok tengok dalam media sosial ni banyak benor manusia merungut pasal kehidupan yang makin susah dan dihimpit dengan kenaikan barangan keperluan harian. Memang aku tak nafikan walaupun aku ni blogger tapi aku juga membeli barangan ...
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Have him in circles
262 people
kamaruzaman sahar's profile photo
pena minang's profile photo
Matkilau penang's profile photo
Taming Sari's profile photo
Mohammad Ariff's profile photo
Mohd Ariff's profile photo
Haji Zainol Abideen's profile photo
noparty Citizen's profile photo
Mr seXoBEat's profile photo
Education
  • SMGR
    1988
Basic Information
Gender
Male
Apps with Google+ Sign-in
  • Hay Day
Work
Employment
  • Own Business
    CEO
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
KL
Links
YouTube
Contributor to