Profile cover photo
Profile photo
qasehnya rania
1,569 followers
1,569 followers
About
Posts

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
Suka makeup simple
Sekadar ada jah. Hihi
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
Bestnya ddk dirumah ada laman
Ciksu dok kuarters. Xda pijak tanah turun bwah abru pijak tanah hihihi
Setuju sangat lain krg lain minatnya
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
banyaknya kelapa
seronok dpt kupas dan perah sendiri kelapa

kat area jerteh ni pon ramai yg jual dan perah sendiri
masa mula pindah sini bln jan ari tu saya beli santan, nak buat minyak rambut rania, skali dapat sesudu kecik je minyaknya.. adeii

mak pernah psan kalau buat minyak guna santan kalau x mnjadi tu, maknanya dicampur air..

nak kata saya simpan dalam esbok tempat beku pon tak juga sbb masa di kl, santan tu terletak di luar, bau masam kendian saya simpan tempat beku. minggu selepas tu saya buat minyak. dapat banyak.. menjadi..
Buah Kelapa
Buah Kelapa
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
as-salam wp
wah seronoknya bercucuk tanams ekeliling rumah, kan
sykur sangat semuanya ada. just petik petik aje bila nak, kan!

alhamdulillah..
semua saya pernah tgk dan makan. masih kenal.
cuma nk tnya pokok tenggek burung tu dia tumbuh melata kan buka kita tanam. betul tak. suami suka nau makan. selalu beli di pasar je.. area chokit kl ada jual
sekarang pindah jerteh. pon ada juga.. sedap dimakan lemak-lemak buat cuci perut. lawas sungguh hiks
Sayur Kampung Keliling Rumah 1
Sayur Kampung Keliling Rumah 1
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
uishhh mcm mcm jenis nama pisang pon. dok tahu pisang wak, nangka, mas,
skali pandang mcm sama aja pokok pisang..
nice dharing wp.. tambah juga ilmu dipagi hari khamis ni
alhamdulillah
Tanam Pokok Pisang Tepi Rumah 3
Tanam Pokok Pisang Tepi Rumah 3
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
hihihi
ingt apa la tdi semi d utk miauuuu miauuu upernya .
brst nya ddk rumah atas tanah.blh membela kucing mcm tu
DIY : Rumah Semi D
DIY : Rumah Semi D
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
cntik.sejuk mata memandang
merah, hijau
WW : Bunga 12
WW : Bunga 12
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
alhamdulillah.. sedapnya nengok isi doyan tu.

wp.. terima kasih ye atas kiriman doa buat my pakngahh.. Allah lebih sayangkan my pakngah. pakngah dah kembali ke rahmatullah pd mlm jumaat 11:11 malam. dan dikebumikan pada pagi jumaat jam 11 pgi.
terima kasih :)
Durian Dah Gugur
Durian Dah Gugur
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
pernah tgk selaulu tersalah dgn daun kunyit.
Pokok Lempuyang.
Pokok Lempuyang.
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
qasehnya rania commented on a post on Blogger.
god luck buat semua calin upsr
UPSR 2016
UPSR 2016
warisanpetani.blogspot.my
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded