Profile cover photo
Profile photo
tukang petik
2 followers
2 followers
About
tukang petik's posts

Post has attachment
Pakej Perkahwinan Shoot and Burn book NOW
Yok.. Abadikan kenangan anda pada tahun 2017 dengan  # 2kangpetik  siapa cepat Booking sblm masuk tahun 2017 harga pakej 2016. Cepat 2 war2 kan. Harga kami akan berubah pada masuk tahun 2017.  # wedding # photo   # kahwin Lawati  2kangpetik.blogspot.my/p/bl...

Post has attachment
MAJLIS RESEPSI PERKAHWINAN JIJIE & LELA
c/o Pujangga menyatakan oh cinta berharga Dari emas dan permata... Lalu ku bawa cincin hari pernikahan Sinar menyuluh gelita Sewaktu lapaz akadku terasa melanda Akanku sunting jiwamu hingga akhir nanti Lalu tersentak diriku sedari lamunan Kini sebenarnya ak...

Post has attachment
Konvokesyen UTM 56
Batang rumbia dikerat-kerat Banyak bersagu makan sehat Bersenang-senang hidup diakhirat Banyak berilmu, iman dan taat Padi menguning ditengah sawah Seperti emas indah warnanya Kita dibimbing masa sekolah Ilmu luas banyak gunanya LAWATI FB :  2kang Petik BLO...

Post has attachment
Konvokesyen UTM
“ Hidup memerlukan pengorbanan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan mendatangkan kebahagiaan ” Admin ucapkan terima kasih kepada graduan y...

Post has attachment
Konvokesyen UTM Kali-57 — di Universiti Teknologi Malaysia (UTM)
Apa nak bergambar macam ni??? Masa konvo hari tu tak sempat??? Jangan risau masih sempat lagi... Yang penting belum pulang jubah lagi tau.... Contact/msg/whatapps je admin ok... Sekali lagi tahniah diucapkan kepada pelajar yang telah berkonvo pada 24 Oktobe...

Post has attachment
Konvokesyen UTM Kali-57 — di Universiti Teknologi Malaysia (UTM)
Tahniah diucapkan kepada semua pelajar yang telah menamatkan pengajian di Universiti Teknologi Malaysia. Semoga kejayaan sentiasa berada bersama anda. ”Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum kecuali kaum kaum itu sendiri yang mengubah apa...

Post has attachment
MAJLIS BERTANDAND ZAMRI & FATIHAH
[chorus:] I knew I loved you before I met you I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life There's just no rhyme or reason only this sense of completion and in your eyes I see the missing pieces I'm sea...

Post has attachment
AMRI & SYIKIN
Bisikkan doaku dalam butiran tasbih Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta Garis tangan ter...

Post has attachment
MAJLIS RESEPSI PERKAHWINAN FATIHAH & ZAMRI
~Ya Allah, anugerahkanlah kepada kami pasangan hidup kami dan keturunan kami sebagai penyejuk hati (kami), dan jadikan kami sebagai imam bagi orang-orang yang bertaqwa... Amin~

Post has attachment
OUTDOOR FATHIAH & ZAMRI
Lokasi 1:  Dewan Kejora Bandar Penawar Lokasi 2:  Hutan Bandar Putra, Kulaijaya ~Jika air adalah ciuman, aku akan kirimkan lautan. Jika pelukan adalah daun, aku akan kirimkan pohon. Jika cinta itu abadi, ku tawarkan keabadian cintaku padamu~
Wait while more posts are being loaded