Profile

Cover photo
Etuza Ezawarna
Attends Universiti Teknologi MARA
Lives in Malaysia
979 followers|1,382,849 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
Bw selalunya  menjalinkan kemesraan antara blogger maya.tahniah
 ·  Translate
3
Munirah Takiyudin's profile photo
 
terima kasih follow blog saya... teruskan menulis... ilmu bermanfaat perlu untuk dikongsi bersama
 ·  Translate
Add a comment...

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
seronok tengok dia...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
damai melihatnya...
 ·  Translate
Assalamualaikum.. Bestnya berjongging kat Taman Rekreasi sebelah UITM Dungun. Sambil berjongging sambil menikmati pemandangan yang indah dengan bunyi kicauan burung didalam sangkar besar seperti zoo mini. Tempat rekreasi maca...
1
Add a comment...

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
teringat anak2 saya masa baby dulu
 ·  Translate
1
Add a comment...

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
tahniah, amat menyenangi entry tentang ayah...moga bahagia hendaknya ..
 ·  Translate
Assalamualaikum.. Sempena Hari Bapa ni, saya tergerak hati untuk berkongsi kisah keperkasaan ayah saya, Mahmood atau terkenal dengan panggilan Pok Mud. Ayah saya ni memang terkenal dengan keBERANIan, keGAGAHan dan keGARANGann...
2
Mieza Jhaa K's profile photo
 
Terima kasih..
 ·  Translate
Add a comment...
Have him in circles
979 people
mawar berduri's profile photo
Nurul Yui's profile photo
Faizol Dee's profile photo
lynn kamarul's profile photo
AyueJean AJ's profile photo
Wan Zawawi's profile photo

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
tahniah yang terpilih..happy rasanya mereka, betul tu jimat kan tenaga ...
 ·  Translate
2
Add a comment...

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
asalam..buah delima memang banyak khasiat, buah dari syurga, ada yang katakan macam tu
 ·  Translate
Assalamualaikum.. Suatu petang Mr.k balik kerja dengan membimbit sebuah kotak yang tertera nama Diva Qurve. Apakah itu? Tak pernah lihat lagi sebelum ni, maklumlah terlalu banyak sangat produk baru sekarang. Muncul bagaikan c...
1
Add a comment...

Etuza Ezawarna

Shared publicly  - 
 
mybe tersilap pegang kan....take care.
3
Mieza Jhaa K's profile photo
 
Penutup dia susah sket nak buka..jadi tersembur la keluar..hehe
 ·  Translate
Add a comment...
People
Have him in circles
979 people
mawar berduri's profile photo
Nurul Yui's profile photo
Faizol Dee's profile photo
lynn kamarul's profile photo
AyueJean AJ's profile photo
Wan Zawawi's profile photo
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Malaysia
Links
Contributor to
Education
  • Universiti Teknologi MARA
    present
Basic Information
Gender
Male