Profile cover photo
Profile photo
Rozita Cerita Ita
392 followers -
ABOUT ME
ABOUT ME

392 followers
About
Rozita Cerita Ita's interests
View all
Rozita Cerita Ita's posts

Post has attachment

Post has attachment
Persiapan ke Korea : Aktifkan Kad ATM
assalamualaikum semua, aku belum cerita lagi pasal salah satu persiapan aku nak ke Korea ni kan.. yang ni memang sangat penting.. penting bukan sebab aku banyak duit tapi sebab aku tak berapa nak ada duit sebelum pegi.. tukar duit pun cukup-cukup je wei.. a...

Post has attachment

perlukan arah tepat untuk bersolat?

Post has attachment

Post has attachment
Cabaran baru bermula!
assalamualaikum semua, masa terasa singkat sangat sejak akhir-akhir ni.. tetiba dah sampai hari rabu minggu kedua bulan Julai.. memang terasa sangat tetiba dah hujung tahun.. setiap hari ada je benda yang tak terjangka berlaku.. cabaran baru bermula! dan pa...

Post has attachment

Post has attachment
Persiapan ke Korea : Jam Kiblat FA Watch


Post has attachment

Post has attachment
Makan Steamboat murah dan sedap di Kuantan
Makan Steamboat murah dan sedap di Kuantan assalamualaikum semua, nak kongsikan cerita kisah kami makan steamboat murah dan sedap malam tadi kat bandar Kuantan ni.. sebelum ni sebenarnya dah lama macam teringin nak cuba.. bila lalu je kawasan masjid besar t...
Wait while more posts are being loaded