Profile

Cover photo
Norasikin Basri
Attended Universiti Putra Malaysia
91 followers|14,901 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Bangganya ibu bapa dia
Growing up in a remote area in Sabah posed numerous challenges for this young girl, but that did not stop her from chasing her dreams...
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Dapatkan Lactacyd percuma
 ·  Translate
Nak jaga kebersihan feminin untuk mengekalkan kesihatan dan keyakinan anda? Dapatkan Lactacyd percuma dengan promosi eksklusif ini!
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Melancong? Ya. Tangkap gambar? Ye.. Saya la pemenangnya!
 ·  Translate
Enjoyed a fun holiday recently? Upload pictures of your travel adventures to win exciting prizes like travel vouchers and more!
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Kalau dah pergi mesti tak ingat nak balik!
 ·  Translate
These design concepts sew urban living and hotel luxury so seamlessly. You'll be surprised at how unconventional these hotels are!
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Beberapa hari lagi untuk tahun baru 2015. dah ada idea, perubahan macam mana nak buat?
 ·  Translate
You probably don't know it, but your ability to make a difference is more powerful than you think....
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Kalau tak de ni, rasa macam kosong lak
 ·  Translate
You'll never have to miss another moment again! Simply plug, play and share with up to 10 people anywhere, anytime. Click here for details. ; ;
1
Add a comment...
Have her in circles
91 people
Nazeirah Eira's profile photo
azatie sayang's profile photo
Sop Nama Saya (SOP NAME MY)'s profile photo
Bahrain Ramlan's profile photo
abdul aliim mansor's profile photo
Eyma Balkish's profile photo
wasim baby's profile photo
Cupria Cakezz's profile photo
Motivator motivation's profile photo

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Video pelajar saya menguruskan majlis perkahwinan olok-olok dah macam betul-betul
 ·  Translate
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Betapa pentingnya petrol.... Kalaulah dapat bekalan setahun
 ·  Translate
Win your share of RM2million simply by filling up fuel like you always do before 15th March 2015. Click for more info!
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Nak cari teman-teman sekolah dulu...
The food smuggler to the class sleeper, which ones can you relate to the most?
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Kalau saya kena mcm ni.....
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Memang tak masuk bilik la..
 ·  Translate
The students of ;Brickfields Asia College were NOT expecting this to happen on a normal day. Watch what happened. ;
1
Add a comment...

Norasikin Basri

Shared publicly  - 
 
Saya pun ada muslihat gak utk mintak aiskrim kat abah
1
Add a comment...
People
Have her in circles
91 people
Nazeirah Eira's profile photo
azatie sayang's profile photo
Sop Nama Saya (SOP NAME MY)'s profile photo
Bahrain Ramlan's profile photo
abdul aliim mansor's profile photo
Eyma Balkish's profile photo
wasim baby's profile photo
Cupria Cakezz's profile photo
Motivator motivation's profile photo
Work
Occupation
Pengajar Masakan
Basic Information
Gender
Female
Other names
Norasikin
Story
Tagline
Dengan ilmu masakan, kita boleh hidup walau dimana sahaja kita ditempatkan.
Introduction
Saya berhasrat melahirkan seberapa ramai usahawan dalam bidang makanan di Malaysia. Atas sebab itu saya membangunkan sebuah blog yang memaparkan resepi-resepi khusus untuk kegunaan perniagaan atau dengan kata lain, Resepi Masakan Komersial yang memberikan keuntungan maksimum dalam perniagaan makanan seperti gerai dan restoran. Lawati blog Resepi Masakan Komersial saya untuk berbagai resepi komersial percuma seperti masakan barat, kek, kuih, masakan cina, melayu, dan lain lain. Kini sesiapapun boleh berniaga yang menguntungkan.
Bragging rights
Penulis ebook Resepi dan Blog Resepi Percuma
Education
  • Universiti Putra Malaysia
    Pendidikan (ERT), 1995 - 2000