Profile cover photo
Profile photo
sizzuka lea
3 followers
3 followers
About
sizzuka's posts

Post has attachment
Mommy Journey | Eps 1
Alhamdulillah. Salam Ramadhan ke enam belas. Semenjak jadi mommy ni, banyak masa dihabiskan dengan anak je. Suami duduk tepi. Mana taknya, masa suami nak perhatian, anak sehabis clingy dengan aku. Nak berkepit aje. Nak ngempeng aje. Langsung tak bagi peluan...

Post has attachment
Buatmu, Anakku.
Assalamualaikum. Selamat
menyambut hari Kemerdekaan ke-59, Malaysia! Dah
lama tak berbelog. Keinginan tu ada, tapi kesempatan itu tiada. Selepas
mendirikan rumahtangga, selepas berkonvokesyen, selepas bekerja- nafsu nak
blogging memang ada. Tapi, apakan day...

Post has attachment
Love Me Like You.
Ku telah melupakan dirinya Ku telah benar-benar melepaskan Kini aku hanya ada kamu Mengertilah cintaku Kuatkanlah untuk bersamaku Teguhkan hatimu menemani aku Menjalani waktu-waktu hidupmu Aku kan selalu ada denganmu Memang benar aku mencintaimu Memang bena...

Post has attachment
The Wedding Of- Cen and Tiera
"Selamat pengantin baru bro..." Kompang dipaluuuu.., pengantin maluuu! ahaha. tahniah Aten & Tiera selamat sudah menjadi kekasih halal dunia akhirat. semoga ikatan perkahwinan yang terbina berkekalan hingga ke akhir hayat. inshaAllah. lebih kurang jam 8:30 ...

Post has attachment
I love this song!
Ku telah melupakan dirinya Ku telah benar-benar melepaskan Kini aku hanya ada kamu Mengertilah cintaku Kuatkanlah untuk bersamaku Teguhkan hatimu menemani aku Menjalani waktu-waktu hidupmu Aku kan selalu ada denganmu Memang benar aku mencintaimu Memang bena...

Post has attachment
Cen's got married!
"Alhamdullilah. dengan sekali lafaz..." Jumaat, 04 Mac 2016- patutnya malam ni aku dah selamat sampai ke Negeri Sembilan sempena majlis pernikahan sepupu aku. antara ramai-ramai sepupu lelaki sebelah mak, dia ni je lah yang paling rapat dengan aku. kalau ra...

Post has attachment
Convocation's storie.
"... cakap yang baik-baik. doa yang baik-baik. minta yang baik-baik. inshaAllah semuanya akan dapat yang baik-baik. aman damai..." 20 November 2015- akhirnya selamat bergraduasi di Universiti Sains Malaysia Penang Malaysia! empat tahun yang bukan mudah. tip...

Post has attachment
tired-
tired-

Post has attachment
the stories begin- merisik.
"get married with someone that you loved the most- is a gift. greatest gift that been given to you after you parents.." True . memang tidak dinafikan kalau semua orang pun nak merasa hidup berdua. melahirkan khalifah-khalifah Allah sebagai penyambung umat I...

Post has attachment
Don't judge A book By its Cover.
"Don't judge a book by its cover." Tapi- sejauh mana kita mampu buat? rasanya macam dalam sehari tu mesti ada aje ter- judge orang lain samada tersengaja atau pun tak sengaja. ye dak? hari ni aku ter- judge sorang manusia ni luar sedar. entah- salah aku. ta...
Wait while more posts are being loaded