Profile cover photo
Profile photo
Mohd Shafizam Abd Latif
9 followers
9 followers
About
Mohd Shafizam's posts

Post has attachment
Akhirnya aku terjebak dgn Tone Excel!
Assaamualaikum w.b.t, Alhamdullllilah, masih diberi masa & kesempatan menulis diruangan yg tidak seberapa ini. Dan terima kasih bebanyak kpd sahabat2 yg masih sudi singgah dan membaca di blog ini. Juz nk sharing..erm, tgk tajuk pun dah tau dah cite ape kan....

Post has attachment
Aku dah terjebak dgn Tone Excel!
Assaamualaikum w.b.t, Alhamdullllilah, masih diberi masa & kesempatan menulis diruangan yg tidak seberapa ini. Dan terima kasih bebanyak kpd sahabat2 yg masih sudi singgah dan membaca di blog ini. Juz nk sharing..erm, tgk tajuk pun dah tau dah cite ape kan....

Post has attachment
PA system & Karaoke Family Day - JPS KKB - Kuala Linggi
Assalamualaikum w.b.t, Alhamdulilah..berpeluang menulis sekali lagi di dalam blog yg tidak seberapa ini. Dan tq kpd sahabat2 yg sudi singgah dan membaca coretan di dalam blog ini. Ok, entry kali ini just nk share..latest event PA system & karaoke yg kitorg ...

Post has attachment
Kenali Potensi Diri --> why factor..!!
Assalamualaikum..w.b.t Hye, lama tak post sumthing kt blog nie..maybe dah bersawang ye..he2 Erm..sebenarnya aku sedang mencari apa potensi sebenar diri ini? Korang ada jawapan tu tak..kalo ditanya apa sebenarnya potensi diri korang? hu2..berat juga nak jawa...

Post has attachment
Bagaimana Melatih Penggunaan Otak Kanan Anak --> Shichida Method
Assalamualaikum..  Baru-baru ini ada terbaca berkenaan satu kaedah utk melatih anak kita menggunakan otak kanan mereka dan kaedah tersebut dgrnya diuruskan & diperkenalkan daripada negara matahari terbit Jepun.. Erm..kalau dari Jepun mesti kita terbayang ne...

Post has attachment
Hidup Luar Biasa
Assalamualaikum.. Apa kaba kawan2 semua..harap semua sihat hendaknya.. Terima kasih sekali lagi kerana sudi singgah di ruangan saya yg tak seberapa ini. Sambil2 singgah tue jemput2 ler membaca ape yg patut ye..sambil2 tu..cer klik kt iklan nuffnang kt atas,...

Post has attachment
Hidup Luar Biasa
Assalamualaikum.. Apa kaba kawan2 semua..arap semua sihat hendaknya.. Terima kasih sekali lagi kerana sudi singgah di ruangan saya yg tak seberapa ini. Sambil2 singgah tue jemput2 ler membaca ape yg patut ye..sambil2 tu..cer klik kt iklan nuffnang kt atas, ...

Post has attachment
Panduan Servis Kenderaan & Rahsia Penjagaan Kereta
Assalamualaikum w.b.t, Alhamdulilah, bertemu lagi utk entri kali ini. Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca diruangan yg tidak seberapa ini. Baik, menjelang beberapa hari lagi kita akan meyambut hari kemenangan bagi umat Islam iaitu hari raya Aidilfi...

Post has attachment
Job Di Rumah (JDR) - sumber & panduan kerja alternatif
Assalamualaikum & slm sejahtera, Hi, ape kabo kawan2..harap semua sihat hendaknya..^_^ Iya, hari ini kita telah melangkah ke 22 Ramadhan 1436H..jauh juga kita telah melangkah dalam Ramadhan ini dan sudah hampir ke penghujungnya. Baiklah, hari ini ingin revi...

Post has attachment
Cara Menjana Income Melalui Blog - Program Affiliate - Kitab SEO Merah jambu
Assalamualaikum..w.b.t Hi, ape kabo sahabat2..terima kasih kerana sudi dtg dan singgah di ruangan yg tidak seberapa ini. Iya, baiklah..kali ini ingin membincangkan tentang salah satu cara bagaimana kita boleh menjana pendapatan melalui alam maya --> lebih t...
Wait while more posts are being loaded