Profile cover photo
Profile photo
Izyan Balqis
110 followers -
Hanya Seorang Picisan
Hanya Seorang Picisan

110 followers
About
Communities and Collections
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Tahun Baru, Kerja Baru?
Bulan lepas, masa IQ nak siap-siap nak balik, boss IQ dekat meja sebelah ni macam nak katakan sesuatu. Seperti kebiasaan, kitaorang selalu borak-borak tentang topik luar dari bidang kerja bila da sampai waktu nak balik macam tu. Tetiba dia berkata.. "I thin...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Pastikan PONS Extra Virgin Olive Oil, Baru Beli!
Ramai menyangka menggunakan sebarang jenis minyak zaitun adalah ELOK. Namun, tahukah korang tak semua minyak zaitun yang dijual di pasaran itu elok untuk digunakan? IQ sendiri baru tahu fakta ni tau dan semestinya sebelum ni IQ dah makan minyak zaitun yang ...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Khasiat Sayur Di Dalam Surya Chlorophyll Yang Sangat Sedap Untuk Diminum
Sebut tentang SAYUR mesti anak-anak kecut perut. Kecut perut bila mengenangkan pahitnya sayur tu untuk ditelan. Zaman kanak-kanak IQ dulu pun macam tu, liat nak makan sayur hanya fikirkan sayur tu pahit! Sekarang anak IQ si Qa'id pun dah berjangkit. Bila di...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
"Bila Qa'id Dah Besar Nanti Kan..."
Pagi ni masa tengah siap-siapkan si Qa'id sebelum hantar ke rumah pengasuh, IQ bercakap dengan si Qa'id ni. Kebiasaan pagi-pagi memang akan tukar pampers dia, basuh badan dia sikit, nak mandikan pengasuh tak bagi. Konon nak bagi erat hubungan pengasuh dan a...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded