Profile cover photo
Profile photo
Kadkahwin Artchetak
4 followers
4 followers
About
Posts

Post has attachment
Alhamdullilah. Koleksi testimonial pelanggan tahun 2016
PhotoPhotoPhotoPhoto
Testimonial Pelanggan
4 Photos - View album
Add a comment...

Post has attachment
Promosi PENGHANTARAN PERCUMA ke Malaysia Timur. 
.
Berita baik buat bakal-bakal pengantin di Sabah & Sarawak.
.
Promosi terhad ini bermula pada 15 Januari dan berakhir 20 Februari atau sehingga kehabisan stok kotak penghantaran percuma.
.
Best kan? Tak payah tambah apa-apa caj ekstra lagi dah. Bayar harga kad saja.
.
Macam mana nak grab promosi ni? Buat tempahan dalam tempoh yang tertera atau sebelum kami kehabisan stok kotak pos percuma. 
.
Kerja kahwin makin senang dengan tempahan online. Klik sana, klik sini, tunggu email, tunggu cetak & tunggu Mr.Posmen hantarkan barang. Boleh fokus pada kerja-kerja kahwin lain yang lebih rumit.
.
Nak tempah online kat mana?
.
⏬⏬⏬Kat sini⏬⏬⏬
===================
www.artchetak.com 
===================
.
.
Ada pertanyaan?
Boleh DM atau Whatsapp saja kami di nombor di bawah⏬⏬⏬
---------------------------------------
Whatsapp 📱0189083351
Whatsapp 📱0189083351
Whatsapp 📱0189083351
---------------------------------------
.
❗ Penting ❗
Jangan lupa baca Terma & Syarat sebelum isi borang ya.
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Share2 koleksi kad kahwin artchetak 2016
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto
2016-01-14
13 Photos - View album
Add a comment...

Post has attachment
Koleksi kad kahwin 2016
PhotoPhotoPhotoPhoto
Galeri Kad Kahwin 2016 Artchetak Edisi Ceria
4 Photos - View album
Add a comment...

Post has attachment
Logo Artchetak 2015
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Galleri kad kahwin sentuhan Artchetak
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto
Galleri Kad Kahwin Artchetak
55 Photos - View album
Add a comment...

Post has attachment
Alhamdulillah, dengan sokongan yang tidak putus, Artchetak kini sudah mencapai ulang tahun ke-5 pada Mei ini. Terima kasih yang tidak terhingga buat semua, terutamanya kepada pelanggan-pelanggan terawal kami yang sudi memberikan kepercayaan untuk kami membantu melengkapkan persiapan hari bersejarah mereka. 

Sempena ulang tahun ini, kami menawarkan potongan harga 20% ke atas semua tempahan kad jemputan kahwin, tidak kira apa pun jumlah & jenis. Tawaran ini bermula pada hari ini dan akan berakhir pada 10 Jun 2013. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi kami di 018-2055011 atau enquiries@artchetak.com.
Photo
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded