Profile cover photo
Profile photo
mis zoe
About
mis's posts

Post has attachment
lagu nie pernah seseorg beri kat aku... kenapa??  aku curang atau dia yang curang??? oh lelaki #MOHDROSAIDIOTHMAN.

Post has attachment
sgt menyentuh....

Post has attachment
syahdu gila lagu nie...

Post has attachment
layan rock dulu2... huhuhuhu 

Post has attachment

open sessami hahahha meroyan..

ada yg x sedar pagi esok ni cam xde kelas plak kan tid lewat ni akibat terlena sampai lap jahanam la nie..

Post has attachment

hahaha "MONYET" tanya mana gambar baru... aku bukan kemaruk sgt nak tangkap gambar cam x pernah jumpa kamera.. ko sibuklah "MONYET". tgk je lah kat wall aku tu ada belambak fwen aku post utk hari nie..

terperanjat tetiba "MONYET" pm eh2 ko pk comel le tu duk bg aku katun joget2 tu.. hahaha ambik ko aku bg sticker monyet... 
Wait while more posts are being loaded