Profile

Cover photo
mis zoe
Works at smart reader kids
Lives in Bukit Beruntung 48300 Rawang Selangor Malaysia
110,938 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

 
lagu nie pernah seseorg beri kat aku... kenapa??  aku curang atau dia yang curang??? oh lelaki #MOHDROSAIDIOTHMAN.
 ·  Translate
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
syahdu gila lagu nie...
 ·  Translate
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
hahahaha lawak siakkk video hang
Abe muse kecek kl . Hahahahahaha . Mari rama rama lepok di bazaar tuk guru tingkat 3 . MF blended . Mee cambo ado Abc ado Air batu jagung ado . Gewe pun...
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
terperanjat tetiba "MONYET" pm eh2 ko pk comel le tu duk bg aku katun joget2 tu.. hahaha ambik ko aku bg sticker monyet... 
 ·  Translate
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
perut pedih pagi tadi sarapan roti strawberi je tgh hari makan 3 cucuk sosej ngan bebola sayur.. hohoho
 ·  Translate
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
sgt menyentuh....
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
layan rock dulu2... huhuhuhu 
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
open sessami hahahha meroyan..
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
ada yg x sedar pagi esok ni cam xde kelas plak kan tid lewat ni akibat terlena sampai lap jahanam la nie..
 ·  Translate
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
hahaha "MONYET" tanya mana gambar baru... aku bukan kemaruk sgt nak tangkap gambar cam x pernah jumpa kamera.. ko sibuklah "MONYET". tgk je lah kat wall aku tu ada belambak fwen aku post utk hari nie..
 ·  Translate
1
Add a comment...

mis zoe

Shared publicly  - 
 
suka stalker fb "MONYET" hahahaha gila betul mamat tu.. then pm2 chooiiii
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Work
Employment
  • smart reader kids
    teacher, 2006 - present
Basic Information
Gender
Female
Apps with Google+ Sign-in
Story
Introduction

have fun!!!!

I'm simpLe PerSon!!

Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Bukit Beruntung 48300 Rawang Selangor Malaysia
Previously
Perak Tengah Malaysia
Links
YouTube