Profile cover photo
Profile photo
saraa yasmeen
109 followers
109 followers
About
saraa's posts

Post has shared content

Post has attachment
Aku Pendosa
Semua anak Adam adalah pendosa. Dan sebaik2 pendosa adalah yang bertaubat. Semua orang ada kisah hitam masing-masing. Bila dia dah berhijrah, kenapa nak zalim dengan dia? Kita semua ada wat silap. Taubat. Lupakan. Move on. Offer syurga dari Allah still on. ...

Post has attachment
**
"the important thing to know is that tomorrow is from the world of the
unseen, a bridge that we do not cross until it comes. who knows, perha ps
we might never reach the bridge, or the bridge might collapse before we
reach it, or we might actually reach ...

Post has attachment
“Difference in Love and Marriage”
A student asks a teacher,
"What is love?" The teacher said, "in order to answer your question, go
to the wheat field and choose the biggest wheat and come back. But the rule is: you can go through them only once and cannot turn back
to pick." The student...

Post has attachment

Post has attachment
perempuan
Perempuan. Walau bagaimana sibuk dan aktif dalam society, kental bawa
diri tak ada pakwe, bersemangat dalam dakwah atau bijak melangit dalam
pelajaran, tetap ta kkan lari daripada bicara soal hati. Andai hati itu asalnya lembut maka selamanya jua lembut. ...

Post has attachment
090415
tak cantik, tak sempurna, itu aku, sakitnya bila kau cerca  caci  hina  kutuk hadapan aku, biar di belakang aku, aku tak tahu. Allah saja yang tahu terima kasih Bro Moga Yang Maha Agung redhai kau :)

Post has attachment
080415
Andai kau punya wang,  punya peluang,  biarlah rumah Allah ini yg menjadi
tempat pertama yg kau lawati. Pasti,  selepas itu walau kau tawan seluruh dunia,  takkan sama perasaan tika berada di rumah Allah :)

Post has attachment
Carilah Lelaki yang Mampu Jadi Imam
“Abang..hari tu ingat period dah habis. Ayang dah mandi, dah solat. Tapi hari ni keluar balik..kira period balik ke bang? ” ” Maybe kot. Try search kat google..” ” Dah tapi macam tak paham sangatla bang. Erm, Kak Erma cakap dekat
masjid belah pagi ada kuli...

Post has attachment
tak sama macam kau
"abah aku tak sama macam ayah hang" .  ok.  deep . sebab apa . memang dari kecik sampai besar aku tak pernah dapat apa-apa daripada abah. kecuali time 2010 abah belikan long tshirt time 'short holiday' . tu ja. memang engat. sbb benda yg jarang orang bagi ....
Wait while more posts are being loaded