Profile cover photo
Profile photo
Aisyah Shahnon
23 followers -
Be Responsible For Your Own Life
Be Responsible For Your Own Life

23 followers
About
Posts

Post has attachment
sakit
aku benci rasa ni, sakit-- penat aku nak tahan, masa aku terbuang, fokus aku hilang, fikiran melayang, sebab asyik terbayang. sudah lah tu, pergi jauh2, jangan kacau aku, terseksa tau tak ? aku tak suka rasa ni, yee , rasa rindu.
sakit
sakit
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
ilmu
kerusi yang di atur tersusun, bertingkat- ilmu disampaikan dengan semangat, namun tak jua lekat. selama ni apa yang kau buat ? datang,, duduk , termenung, borak dan rehat - aplikasinya tiada, bagaimana kau nak berjaya ?
ilmu
ilmu
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
yes, for you.
tatkala malam, aku seorang, terdetik hati , lalu aku buka dan aku terbaca.. Allah, maafkan aku, tolong jgn sempitkan aku dalam keadaan begini, jujur aku cakap, kau baik, kau antara yg terbaik pernah aku jumpa, aku hargai setiap rasa yang kau beri. tapi, aku...
yes, for you.
yes, for you.
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Bila mata terbuka
bila di buka nya mata yang pejam lama, di lihatnya dunia. kaki kecil di titip kan langkah, di bukanya mata di lihat sang penjaga, tersenyum gembira, alangkah indah semua di rasa, di bukanya mata , kelihatan pancaroba, di lihat kiri kanannya, namun hanya ada...
Bila mata terbuka
Bila mata terbuka
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
nada
ku tiup kan nada, biar tak kelihatan dek pandangan, hanya hati mampu berbicara, hanya sendiri merasa, itu sudah mencukupi, untuk ku sampaikan, kerana ku tunggu masa nya tiba, untuk nada itu berlagu.
nada
nada
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
cerowong
maafkan aku atas semua perkara jaga diri mu di sana, jaga iman mu, jaga tingkah laku mu, jaga akhlak mu, jaga segalanya untuk bekalan mu. maafkan aku atas semua perkara, ini bukan perancangan ku, tapi perancangan yang Esa, insyaAllah akan ku jaga bekalan ku...
cerowong
cerowong
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
perasaan yg lain
aku tengok apa yang jadi sekarang semua dah lain, diri aku, hati aku, persekitaran aku, orang di skeliling aku, dunia, semuanya dah lain. sampai satu saat aku rasa aku sudah tidak sanggup nak teruskan, aku rasa dunia ini macam dah tak bermakna, aku rasa kit...
perasaan yg lain
perasaan yg lain
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Photo
Add a comment...

Post has attachment
tanah
semakin lama, tanah di korek, bukit di tarah, sehingga tidak kelihatan tanah, hanya lantai simen, lantai jubin. beringat, simpan sedikit tanah, untuk kita tidur di dalamnya nanti..
tanah
tanah
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
terima
gula itu manis, garam itu masin, cuka itu masam, peria itu pahit. rasa yang lain, ciri yang lain, tapi istimewa untuk masing-masing terima dan redha, dengan segala apa yang kita ada, usah di-rungut , usah di caci, usah di ubah. kerana apa yang anda ada itu ...
terima
terima
msowlalala.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded