Profile cover photo
Profile photo
nor akmar
8 followers
8 followers
About
nor's posts

Post has attachment
Post hari ini...14/5/2014
Asssalamualaikum.. Hari ini dah 14/5/2014..Sudah 5 bulan berada di tahun 2014. Rase sekejap sudah melalui tahun 2014 yang pastinya penuh dengan kenangan pahit dan manis.. Sekarang berada di pejabat tidak sesibuk masa pelajar ade,mane nk pg kelasnya, nk siap...

Post has attachment
Photo
Photo
5/14/14
2 Photos - View album

Post has attachment
Photo
Photo
5/14/14
2 Photos - View album

Post has attachment
Mode Tukar Template : ON
Hahaha.. Cantik x tempate yg ni...Saje nak tukar2..boriing dh la template sebelum ni...Yang ni pon xfinalize lg..Just letak jer..nampak mcm ok jer..kan2... Ari jumaat xde class tp kenapae yer kalu hari Jumaat jer rase cam cepat je mase berlalu..emm thinking...

Post has attachment
Dhia oh Dhia
Assalamualaikum. Minggu ni xbalik Kl..so menghabiskan mase dirumah dengan DHia jer la..layan telatah yang sekrang ni makin panjang akalnye.. Skrg ni kalu nak masak kt dapur susah sgt, sbb DHia ni sibuk jer nk suh angkat dia sbb nk tgk jgk apa yang ibu die n...

Post has attachment
Photo
Photo
2/9/14
2 Photos - View album

Post has attachment
Weekends yang bestt!!!!
Last week cuti lame ckit kt key el sempena cuti chinese new year.. Amik cuti 2 hari ,co campur2 jadi la 5 hari cuti ...syok sgt... Menghabiskan mase dirumah bersama keluarga tersayang adalah perkara yang paling menyeronokkan. Sabtu ade seminar kat uitm shah...

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Photo
Wait while more posts are being loaded