Profile

Cover photo
Verified local business
Toyota of Puyallup
Car Dealer
Today 8:30AM–9PM
102 followers|2,793,872 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Let the Toyota of Puyallup service department help keep your car on the road! Our award winning service department includes service specials, free courtesy shuttle, tech advice, all served with fresh coffee, cookies, and a smile.

#ToyotaServiceDepartment
Keeping your Toyota well maintained with regular visits to the service department will help keep you on the road longer. Toyota of Puyallup offers a variety of comprehensive services by qualified s...
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Toyota of Puyallup is the place to find your new Toyota Tacoma Truck. Imagine the fun you will have in the mud this fall! Enjoy fresh cookies and coffee while you browse our on-site selection. 
#NewToyotaTacoma
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Browse our selection of pre-owned vehicles that come with our Customer Confidence Warranty! #OneOwnerVehiclesPuyallup
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Rubber band, toothpaste, and a plunger? I feel like MacGyver with all of these DIY car hacks!
Your trusty car has taken you on a lot of journeys, so check out these smart hacks that will make your car owner experience even better. 1. Use toothpaste to shine your headlights Photo: Sarah Lipoff This surprising household staple is very
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Where do you take your Toyota? #LetsGoPlaces
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
You'll find huge savings on our collection of  certified Toyota vehicles. Browse through our inventory and find your next car! #CertifiedToyotaPuyallup
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Learn what Toyota of Puyallup recommends for fall car maintenance in order for your vehicle to function safely and optimally.
Learn what fall car maintenance needs to be done in order for your vehicle to function safely and optimally.
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Shopping for cars looks very different than it used to. A lot has changed in the past century. Here are some tips for the modern car shopper. #CarShopping #BuyToyota
Buying cars today is very different from the way it was 50 years ago. In fact, the car-buying landscape has changed so much that even a decade ago we went about buying cars differently. Gone are th...
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Celebrate Puyallup's 125th birthday by joining the community celebration coming up on Wednesday, August 19th! There will be live music, historic displays, and so much more. Celebration starts at 6 pm at Pioneer Park Pavilion, take a look at the flyer for more information:

http://www.cityofpuyallup.org/files/library/c69429b1101fca73.pdf
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Come visit our award-winning service shop for all of you Toyota maintenance needs! Give us a call today or visit us online to schedule your next appointment. #PuyallupAutoService
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Game changers.
1
Add a comment...

Toyota of Puyallup

Shared publicly  - 
 
Know the importance of keeping pets out of hot cars this summer. Instead, try visiting a pet friendly restaurant that you can both enjoy!
Cars are no place for a dog to sit alone. Cars heat up fast and heatstroke is a deadly danger. Share these infographics to protect dogs.
1
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
1400 River Rd Puyallup, WA 98371
1400 River RoadUSWashingtonPuyallup98371
(253) 286-6000toyotaofpuyallup.com
Car Dealer, Auto Repair Shop
Car Dealer
Auto Repair Shop
Tire Shop
Toyota Dealer
Used Car Dealer
Today 8:30AM–9PM
Friday 8:30AM–9PMSaturday 8:30AM–8PMSunday 10AM–7PMMonday 8:30AM–9PMTuesday 8:30AM–9PMWednesday 8:30AM–9PMThursday 8:30AM–9PM
Google+ URL

Street View

Panorama
Write a review
Review Summary
3.9
98 reviews
5 star
60 reviews
4 star
11 reviews
3 star
4 reviews
2 star
5 reviews
1 star
18 reviews
"Doesn't that say enough about the quality of their products and service?"
"The waiting room is very nice, has coffee, cookie and FREE Wi-Fi!"
"I am truly horrified with this place and their lack of customer service."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Bruce Ikenberry's profile photo
Bruce Ikenberry
a month ago
I have dealt with Toyota of Puyallup's service department for decades, and ONLY deal with them. I drive from Lacey. They have always been fair with me and provided excellent customer service. Laurie is just a sweetheart and always upbeat and positive in dealing with me or any customer. That brings me to Fred Goetz. This guy always goes to the extreme with his customer service. Fred has a personality and sense of humor that makes him a lot of fun to deal with. He is very knowledgeable about what goes on in the service department and Toyota is lucky to have him there. He is honest and very fair! I totally trust him. Thank you Fred!!
• • •
Response from the owner - a month ago
Hi Bruce. Thank you for leaving us such wonderful feedback. We truly value your business - and this is the kind of thing we love to hear. We'll see you soon! Kerry Sawyer, Owner/President
Ray Rios's profile photo
Ray Rios
a month ago
LIARS!***Preying on Senior Citizens***LIARS! LIARS!***No ethics and absolutely no integrity***LIARS! August 11, 2016 We went to Toyota of Puyallup for/with my mother (a senior citizen) to ask about the Costco discount and if they were a participant. If you're not familiar, Costco offers a program where you get a massive discount off of the invoice price (what the dealer actually pays) and the MSRP (manufacturer's suggested retail price) is ignored. We were greeted by Joe Luna (sales consultant). We were pleased when Joe said that they were in fact a part of the Costco program. Because of being a part of the program, we decided to move forward with Joe Luna and Toyota of Puyallup. Much later she found out that they lied and are not a part of the Costco Discount program. We asked upfront; we were told yes. We asked when she found a car she didn't like: we were told yes. We asked when we found the car she loved...this time we were told by Joe Luna that he would print out the cars invoice price so that way we could see the Costco savings for ourselves. We asked many times during the process. She asked the Sales Manager Mike Brown and he also confirmed being a part of the program. We asked so frequently, they were probably just as annoyed by us asking as you are reading about it. If we had learned upfront that they weren't a part of the Costco program we would have left immediately and went to Toyota of Tacoma..... but we live in Puyallup so we tried here first. She got ripped off. She didn't get the discount obviously. As a matter of fact, she ended up paying $100 over the ticketed price!! They completely took advantage of a senior citizen by knowingly misleading her into the deal. It was an old fashion bait and switch sales technique. They exploited her kindness and trust. They must do this quite a bit because it was seamless. Questions were immediately answered with lies. Everything without question seemed legit. She was contacted by Toyota of Tacoma where she learned of the actual invoiced price and the actual discount that she would have received. She then called Mike Brown, at Toyota of Puyallup, who at first claimed to not be a part of the deal at all!!! When he was confronted and told that his signature was all over the paperwork at least a dozen times, he reluctantly confessed to being involved in it. The worst part (other than lying to get over $40,000 for a car sale) was he 100% backed up his dishonest salesperson. He completely denied ever saying anything about Costco. Saying if they had been asked about being "Costco authorized", they would have said straight out "NO". Terrible. After lots of arguing and pointing out that the contract clearly states "legal cause" as a reason to return the vehicle; they agreed to take the car back today. She will be buying from Toyota of Tacoma. Costco has been contacted and informed that Toyota of Puyallup is falsely representing Costco's program to get sales. BBB is being contacted about this. Washington State Attorney General Bob Ferguson is being contacted to report deceptive practices. AARP is being contacted to be informed that Toyota of Puyallup is using deceptive practices and preying on senior citizens. The Federal Trade Commission, AAA, The DOL, The Elks, the Eagles, Kiwanis International.....as many people as possible must be informed That Joseph Luna, Mike Brown and Toyota of Puyallup are preying on senior citizens and are just lying to customers in general.
• • •
BRANDY KRIENS's profile photo
BRANDY KRIENS
2 months ago
Very unprofessional manager. We were discussing an issue after buying a car three days ago from the Puyallup lot. Manager DID NOT take what we were questioning very well and admitted that the website was wrong got up and said he needed to walk away. Very "professional" purchased 3 cars from here and 1 from Burien Toyota but next time I'll definitely make the drive to Toyota of Burien.
Missy klatt's profile photo
Missy klatt
2 months ago
I lease a brand new vehicle through Toyota. After experiencing some cosmetic and transmission problems, I brought it into the service department. I was treated so poorly by the staff, and given miscellaneous charges on something that was a fault on their behalf. I spoke up about the charges and the employee said "Nothin' we can do." I've been in the service industry for 3 years in a management position, and I couldn't fathom to see one of my employee treat a customer this way. A truly un-remarkable experience.
• • •
Clifford Jenkins's profile photo
Clifford Jenkins
a month ago
Do not buy a car here!!! I am absolutely disgusted by the customer service I received from a so called manager here today! His name was Matt Penrose! I was belittled called a liar and shouted at. I bought a car and within a few weeks had to bring it back for several repairs, all of which he claims are my fault. He told me not to make a scene and stated I had no right to be upset. Then when I try to find someone in higher management to speak to no one is available, of course. They do not back up their product! Buyer beware!!!!
• • •
Lauren Beck's profile photo
Lauren Beck
a month ago
I have had the most truly unprofessional experience. I have gone through months of misfiled paperwork, a lost payment, and representatives who never answer their phones. The first trip was enjoyable and the rep, Darrin who helped me was great BUT everyone I have dealt with after is completely incompetent. I work in the finance field and complete auto loans daily so I understand how important DOL docs are and to have them messed not one but a few times is ridiculous. I have given this place numerous times to redeem their mistakes but after 3 months nothing has changed...I still DO NOT have my plates and my first payment made a month ago is now missing? I am truly horrified with this place and their lack of customer service. The worst of it all is the lack of transparency and communication. I am so disappointed in this experience and if possible I would return the car and never look back.
• • •
Amanda Haynes's profile photo
Amanda Haynes
a month ago
Really friendly staff but it was mostly tactics in the end. Made us drive back after suggesting options for us only to tell us those didn't work once we got there. Not very helpful.
Response from the owner - a month ago
Thank you for your valuable feedback, Amanda. We are sorry for any errors on our part that occurred during your buying experience, but we're glad to hear our team treated you well. We hope you love your new vehicle! Kerry Sawyer, Owner/President
Chanoa Haynes's profile photo
Chanoa Haynes
5 months ago
I went in to the dealership to get my digital compass looked at. They said it was not coverered under warranty. That's fine and I understand that. But driving down the road soon after I was at Toyota of Puyallup, the plastic piece that my digital compass is enclosed in had fallen out of my roof while hanging by wires and hit me in the face while I was driving 60 miles an hour, twice! At first I thought maybe it needed to be clicked in properly so I did that. The second time I knew something wasn't right. The screw that holds it secure was not put back in. I was very upset and called the customer service manager. The front desk said that he would contact me immediately he was good at getting back to people quickly. About two weeks have gone by and Toyota Puyallup has never contacted me. It's the closest dealership to me and I will never do business at this place again! This could have been more serious. When u go to a name brand dealership you have faith that they do things right. WELL THEY DIDNT DO THINGS RIGHT.
• • •