Profile

Cover photo
mohamad khairul nizam
80 followers|3,062,205 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Persediaan fizikal elak melecet semasa berkawad
Persediaan fizikal elak melecet semasa berkawad. Hari ni iqa akan ke pertandingan kawad kaki peringkat negeri. Sebelum ni asyik ngadu melecet ja bila pakai but. So. Aku kasi bandage yang memang aku ada banyak. Hehehe. Potong ngam ngam untuk kawasan biasa di...
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Perubahan di sekeliling ku
Perubahan di sekeliling ku. Kadang kadang. Ramai bertanya. Apasal aku suka amik gambar landskap. Why? Sebab. Satu ja. Aku suka lihat perubahan yang akan berlaku. Gambar yang sama mungkin jadi tak sama lagi. Ada yang belas tahun. Ada yang setahun. Ada yang b...
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Hasil kerja sains syafinaz
Hasil kerja sains syafinaz. Bantu sesikit ja. tu pun. tolong ikatkan tali pada kertas tu. ok lah kan. ni hasil kerja pengkelasan syafinaz dah ikat pada hanger ok tak? inaz bersama hasil kerja nya Via Blogger PC Edisen Enjoice...Sharing is power!!!
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Lengkapkan semula kelengkapan sekolah kebudaks
Lengkapkan semula kelengkapan sekolah kebudaks. Adik inaz nyer kasut hilang itu hari. Iqa nyer dah kecik. So kena la beli baru. 3 pasang. 2 pasang untuk inaz. 1 pasang untuk iqa. Pastu tak lupa beli penyapu yang dah patut diganti baru. dua pasang untuk adik...
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Selera Johor, Plaza Larkin
Selera Johor, Plaza Larkin. Habis acara di Persada, langsung ke Plaza Larkin. Lebih selesa makan makanan johor disini. Amik nasi lemak. Mama ngan kacang polnya. Adik mee rebus stulang. Iqa laksa penang (kata johor?) dan iqi ayam goreng. Alhamdulillah. suasa...
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have him in circles
80 people
Fadhlullah A Malek's profile photo
IBRAHIM BIN KADRI's profile photo

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Hebatnya kuasa Tuhan
Hebatnya kuasa Tuhan. Logik akal. Dah tar abis. Takde la lagi benda hidup. Celah celah tar. Boleh merimbun tumbuhan hijau. Subur lagi. Begitulah hebatnya kuasa Tuhan. Tak tercapai akal kita. aku sendiri baru terperasan tumbuhan ni subur lagi Via Blogger PC ...
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Jom kita bermesyuarat
Jom kita bermesyuarat. Hari ni paling best bermesyuarat. Semua ada. Hari ni juga digelar sebagai hari pulang ke pangkal jalan. Sebab. Semua pegawai ada. Of coz kementerian tak akan panggil mesyuarat hari ni. Pasal hanya negeri tertentu cam kami ja yang kerj...
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Hasil tangkapan di MISTI 2014
Hasil tangkapan di MISTI 2014. All that we get yesterday. Botingkek tingkek. Via Blogger PC Edisen Enjoice...Sharing is power!!!
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Operasi sunset picas hunting mama
Operasi sunset picas hunting mama. Kebetulan sun tengah setting down masa balik. Test mama nyer skill. Ekekeke... ke laut. Nak zoom pun tak reti. Hehehe.. Tak kisah la. Ada jugak yang jadi kan. Pas ni boleh asah lagi. at last sesi bermula tangan aku pun ken...
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohamad khairul nizam

Shared publicly  - 
 
Minggu Sains Teknologi Dan ICT Negeri Johor 2014 (MISTI 2014) Persada Getaway
Minggu Sains Teknologi Dan ICT Negeri Johor 2014 (MISTI 2014) Persada Getaway. Petang tadi baru ada kelapangan. Bukan senang nak gi MISTI sejak cuti mingguan berubah. MISTI ni pulak dua tahun sekali ja. Maknanya. Kalau aku tak gi. Tahun 2016 baru leh jumpa ...
 ·  Translate
1
Add a comment...