Profile cover photo
Profile photo
Norhafizah Kamso
82 followers
82 followers
About
Norhafizah's posts

Post has attachment
nak beli vitamin c kena tengok betul2 dulu tau...jangan main beli je

Post has attachment
Panduan Memilih Vitamin C
Pilih
vitamin c pun kena ada panduan ke? Bukan semua vitamin c sama je ke asalkan
vitamin c.   Memanglah banyak
supplement vitamin c yang ada di pasaran, macam-macam jenis dan harganya pun
macam-macam juga. Tapi TAK SAMA tau.   So tak boleh
main hentam beli...

Post has attachment
Tips Memilih Bisnes Bagi Para Isteri
Pagi tadi
kita dikejutkan sekali lagi dengan kenaikan harga petrol dan diesel. Sebenarnya
sejak malam tadi lagi dah heboh tentang ni tapi dengan tersiarnya berita dalam
radio pagi ni menjadikannya lebih sahih.     Tidak
seperti masa kenaikan harga petrol ya...

Post has attachment
Tips Penjagaan Kesihatan Ketika Jerebu
Jerebu datang
melanda lagi untuk kali keberapa entah dalam tahun ni saja. Tapi dalam
banyak-banyak musim jerebu yang melanda, pengalaman saya dalam musim jerebu
pada kali ini adalah yang paling teruk berbanding musim jerebu yang
lepas-lepas.   Masakan
tidak...

Post has attachment

Post has attachment
Norhafizah Kamso commented on a post on Blogger.
baru tau bawang pun bagus untuk sembuhkan batuk. tq atas perkongsian dear

Post has attachment
Norhafizah Kamso commented on a post on Blogger.
aish ngerinya tengok gambar tu...tak dapat dibayangkan sakitnya dicucuk2 tulang tu..

Post has attachment
Norhafizah Kamso commented on a post on Blogger.
sedapnya donut...kuih feveret ai ni...eh eh banyaknya kuih feveret...nampak sgt gemar makan :p

Post has attachment
Norhafizah Kamso commented on a post on Blogger.
vivix memang terbaik. tak rugi beli sebab banyak kebaikan. bukan untuk lawan kanser ni je.

Post has attachment
Norhafizah Kamso commented on a post on Blogger.
owh tak pernah dengar pasal ni...biasa beli ikan terus je masuk dalam bekas n simpan dalam peti ais. ikan tu takyah basuh dlu sebab akan buatkan rasanya kurang segar. bila nak masak baru basuh. sama jugak ngn ayam daging etc. ni petua baru ni.
Wait while more posts are being loaded