Profile cover photo
Profile photo
Yati Yahaya
17 followers -
JANJI SIMPLE, SEDAP, MUDAH DAN MURAH
JANJI SIMPLE, SEDAP, MUDAH DAN MURAH

17 followers
About
Yati's posts

Post has attachment
TART NENAS
Assalamualaikum  Syukur Alhamdulillah masih diberi ruang bernafas hari ini Makin sibuk kita mengira hari Ramadan makin hampir Syawal pun memampirkan diri Rasa macam dok terdengar dah lagu rayakan Mesti ada yg dah siap pun persiapan raya walaupun puasa belum...

Post has attachment
TEMPAHAN BAJET
PROJEK SEDEKAH MASJID Assalamualaikum Syukur Alhamdulillah 300 bj mini benggali Order dari sebuah pusat pengajian agama. Ini untuk acara gotong royong membersihkan masjid dan tempat pengajian Roti ni depa makan dengan bubur kacang Depa buat sendiri... Kami ...

Post has attachment
TEMPAHAN BAJET
Assalamualaikum Salam menjemput rezeki Syukur masih diberi kesempatan berkongsi minat dan peluang Roti krim dan bahulu bajet untuk sek keb jawang Untuk sukan sekolah hari ini Terima kasih mempercayai kami Roti krim ni memang selalu menjadi pilihan Bukan ker...

Post has attachment
DOORGIFT ROTI KERING
Assalamualaikum  Nak promote doorgift baru dari kami si SAZS DELIGHT jika anda mencari doorgift yang 'rare' untuk tetamu anda...  Kami menyediakan set ROTI KERING ORANG KITA sebagai alternatif terbaik untuk tetamu anda Roti ini adalah salah 1 produk terbaik...

Post has attachment
**
BAHULU BAJET Assalamualaikum  Yong cuma nak bagitahu yang harga kami masih sama iaitu rm1 sebiji bahulu Selagi tiada perubahan pada harga gula insyaallah kami masih kekalkan harga tersebut Segala yang kami mampu adalah untuk kepuasan dan kesenangan pihak pe...

Post has attachment
BAHULU BAJET RM1
Assalamualaikum Allahu...bukan setakat bersawang tapi dah penuh lalang rumah kecik ni.. Lama sungguh yong tinggal... Nak la cerita... Kami masih terima dan tetap terima tempahan untuk bahulu bajet rm1 ni Harga tetap sama...RM1 jugak Untuk kome2 la jugak Pua...

Post has attachment
BAHULU PECAH 8...SET BAHULU SAMPLE
  Assalamualaikum selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin macam mana raya sahabat semua yong sederhana sahaja patang bakar lemang pun yong masih berniaga nak buat macam manakan   awal2 dah gambar bahulu yek macam biasa bengkel mula beroperasi hari...

Post has attachment
BAHULU KEMBOJA BUDGET RM1
Assalamualaikum Ya Allah lama sungguh x singgah kat rumah kecik ni kami ada dan insyaallah sentiasa ada cuma batasan waktu dengan kerja2 yang ada membataskan waktu menziarah ke sini untuk entri pertama tahun 2015 ni... yong belanja gambar2 bahulu kemboja yo...

Perginya seorang kakak ipar yang sangat disenangi oleh adik beradik, ipar duai dan anak-anak saudara.

Semoga rohmu tenant di sana Kak
Al fatihah

Post has attachment
PUREE KAMPUNG
assalamualaikum selamat tengah hari semua dah siap masak ke? yong cuti masak hari ni bukan sebab kenduri kendara tapi sebab dok sorang2 kat rumah ni abang kerja anak ada kat kampung ini buat petang semalam masa hujan biasa la kan perut mula la lapar sangat ...
Wait while more posts are being loaded