Izabela Izdebska
Izabela's posts

Art Basel
Poprzedni weekend spędziliśmy w Bazylei. Decyzja o wyjeździe była zupełnie spontaniczna. Tata w czwartek po pracy przypomniał sobie o targach Art Basel i oznajmił, że koniecznie musimy tam pojechać. Słowem wyjaśnienia. Art Basel to największe targi sztuki w...

Zabawa w czytanie
Ci co mnie znają, wiedzą, że podpisuję się pod czytaniem globalnym rękami i nogami. Dzięki czytaniu globalnemu Zosia przeszła proces nauki czytania całkowicie bezboleśnie. Czyta od kilku miesięcy płynnie i ze zrozumieniem. Zdarza jej się zgadywać niektóre w...

Poznaję świat
Poznaję świat to kolejna po Poznaję Europę (opis tutaj) propozycja geograficzna wydawnictwa Zielona Sowa. Gra zawiera: planszę, 4 pionki, kostkę i 50 kart z pytaniami. Domyślam się, że plansza miała symbolizować świat. Ciężko mi niestety dojść do tego, jaki...

Włoskie wakacje: Podsumowanie
Dzisiaj ostatni post z cyklu 'Włoskie wakacje'. Dość mocno przeterminowany, ale cóż zrobić. Nie będę się szczególnie rozwodziła nad poszczególnymi atrakcjami, które widzieliśmy w kolejnych dwóch dniach naszego pobytu w Rzymie. Ich opis znajdziecie na każdym...

Włoskie wakacje: Koloseum, Palatyn, Forum Romanum
Kolejnym celem naszej włoskiej wyprawy było starożytnego centrum Rzymu, w szczególności  Koloseum, Palatyn i Forum Romanum. Dotarcie tam z hotelu (zatrzymaliśmy się niedaleko Bazyliki św. Piotra) zajęło nam ponad godzinę. Najpierw czekaliśmy 15 minut na aut...

Włoskie wakacje: Bazylika św. Piotra i Zamek św. Anioła
Bazylikę św. Piotra mieliśmy w planach zobaczyć po zwiedzaniu Muzeów Watykańskich (post znajdziecie tu). Ponieważ kolejka była na minimum godzinę stania zdecydowaliśmy, że wybierzemy się tam następnego dnia, zaraz po otwarciu. Stanie przez pół godziny w peł...

Włoskie wakacje: Muzea Watykańskie
W połowie lutego Zosia miała tydzień ferii zimowych. Na początku planowaliśmy wywieźć ją do Polski, ale nie miałam serca zostawiać jej na pastwę polskiej pogody. Wyjazd miał być częściowo jej prezentem urodzinowym, więc pozwoliliśmy wybrać jej cel podróży. ...

Poznaję Europę
Od prawie dwóch miesięcy wyruszamy codziennie w podróż po Europie z grą Poznaję Europę wydaną przez wyd. Zielona Sowa. Naszym zadaniem jest przemierzyć cały kontynent startując w Lizbonie, a kończąc w Oslo. W zestawie znajdziemy: rozkładaną planszę, 5 pionk...

Mieszkańcy świata
"Mieszkańcy świata" wyd. Adamigo to jedna z pierwszych pomocy geograficznych jaką kupiłam Zosi.  Dość długo leżakowała w szafie, bo wydawało mi się, że będzie dla Zosi za trudna. Wyciągnęłam ją kiedy miała około 4 lat. Okazało się, że niepotrzebnie tyle cze...

Znam taki kraj …
Na początku była gra Mieszkańcy świata. Później ruszyła lawina. Zosia złapała geograficznego bakcyla. A on postanowił się dodatkowo odbić czkawką... rodzicom. Zapewne wasze dzieci też przechodzą lub przechodziły fascynację jakimś tematem. U nas ostatnio kró...