Profile

Cover photo
Kevin Y
Works at League
Attends Sierra Vista
Lives in Irvine
460 followers|16,563 views
AboutPostsPhotosYouTube+1's

Stream

Kevin Y

Shared publicly  - 
 
LOL :D #fashion  
 
Don't judge me, it's back leg day..
#lol #dog #fitness #gif

via http://xeeme.com/BOUCHAC
9
Logan Hardison's profile photo
 
what a boss,,,
Add a comment...

Kevin Y

Shared publicly  - 
 
Pretty good.
3
Eric M's profile photoLogan Hardison's profile photo
2 comments
Eric M
 
...
Add a comment...

Kevin Y

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Kevin Y

Shared publicly  - 
 
Third Video of my fail obby.
2
Add a comment...

Kevin Y

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Lol I wasted so much origami paper!
1
Nicholas Keung's profile photo
 
HAHA 
Add a comment...
In his circles
184 people
Have him in circles
460 people
Sammi Maloney's profile photo
Amanda Hsieh's profile photo
Stephen Huang's profile photo

Kevin Y

Shared publicly  - 
 
Yay +Suppa Dadda +Rory McClelland +Junwoo Suh +Jungwoo Park +Jerry Fu 
New champ Vel'Koz xD idk if its out yet, but i see what it is like :D
 
Vel'Koz, the Eye of the Void

Info --> http://bit.ly/Vel_Koz


#Velkoz  
1
Ricard LIang's profile photo
 
ive never played league B4
Add a comment...

Kevin Y

Shared publicly  - 
2
Add a comment...

Kevin Y

Shared publicly  - 
 
Second video of my fail obby.
2
William Zhu's profile photoTrevor Tsai's profile photoKevin Y's profile photo
23 comments
 
good
Add a comment...

Kevin Y

Shared publicly  - 
1
Sarah Kuo's profile photoTrevor Tsai's profile photoKevin Y's profile photo
3 comments
Kevin Y
 
Haha +Trevor Tsai yeah good point.
Add a comment...
People
In his circles
184 people
Have him in circles
460 people
Sammi Maloney's profile photo
Amanda Hsieh's profile photo
Stephen Huang's profile photo
Work
Occupation
Script random games and stuff
Skills
League
Employment
  • League
    League Player, 1 - present
    I play league and I level up, and earn ip of course
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Irvine
Links
Story
Tagline
No Problem.
Introduction
Playing Leauge
Bragging rights
LEvel 21 on lol
Education
  • Sierra Vista
    present
Basic Information
Gender
Male
Apps with Google+ Sign-in
Kevin Y's +1's are the things they like, agree with, or want to recommend.
Clash of Clans Hack
getclashgems.com

On this site you can hack clash of clans to get unimited gems

Add Clash of Clans Free Gems | Get Clash of Clans Gems For Free!!!
www.addcocgems.com

Add Clash of Clans Free Gems · Home · Add Clash of Clans Gems · Connecting. Clash of Clans Free Gems. ConnectButton2. Status: Not Conected…

Free League of Legends Riot Points Codes!
lolfreerp.com

It's time to get your FREE League of Legends Riot Points! Get your League of Legends RP codes for FREE. All you have to do is follow some qu

Candy Crush Saga
market.android.com

Switch and match your way through more than 400 levels in this delicious and addictive puzzle adventure. Ain't it the sweetest game ever? Pl

MADDEN NFL 25 by EA SPORTS™
market.android.com

An experience 25 years in the making! EA SPORTS delivers the most authentic NFL football experience to date for Android smartphones and tabl

Clash of Clans
market.android.com

¡Conduce a tu clan a la victoria! Clash of Clans es un épico juego de combate y estrategia.¡Construye tu aldea, entrena a tus tropas y lucha

Evad3rs Jailbreak
plus.google.com

Evad3rs, Jailbreak iOS 7, Jailbreak iOS 6, iPhone 5S Jailbreak

Instant Gift Cards
www.instagc.com

Complete offers, earn points, redeem points, and get a free gift card instantly. instaGC makes it easy to receive free gift cards.

iPhone 5s Teardown
www.ifixit.com

iPhone 5s Teardown on September 19, 2013.