Elif Bozkurt
29 followers
Posts

ANADOLUNAME 24.BÂB
 (RİZE-ARTVİN- BATUM) 07/06/2012 Gecenin karanlığının denizin karanlığına karıştığı bir yol içinde ilerliyorum. Yolların yorgunluğunda sızıyorum, sabah yağmurun hızla yağışına, derelerin çamurlu hızlı hızlı akışına, dere ile denizin kavuştuğu bir noktada uy...

ANADOLUNAME 23.BÂB
(GİRESUN) 26/05/2016 Karşıdan bakınca ne güzelsin Gerze'm. Anadolu coğrafyasında böyle güzel, böylesine yaşanılası bir
yer var mı başka? Dağlara tırmandıkça dönüp arkama bakıyorum, Gerze'yi bir kez, bir kez daha karşıdan görebilmek için... Cayva'da yapılan ...

ANADOLUNAME 22.BÂB
(RİZE) 30/12/2011 Yeni bir yıl öncesi, yeni bir yol hikayesi. Gece yapılan yolculuktan tek hatırladığım Gerze'nin denizde yansıyan ışıkları, güzelim Gerze... Anadolu coğrafyasında o kadar çok gezmeme rağmen Gerze gibi sıra dışı bir yerleşimin varlığından ço...

ANADOLUNAME 21.BÂB
( SAMSUN-SİVAS-MALATYA-KARS-RİZE) 30/06/2011 İstanbul'dan ekolojik bir yaşam için geldiğimiz, yeni yaşam alanımız Gerze'den Samsun'a yola çıktık. Gerze'den çıkınca yol inşaatı içine düştük. Cayva'da  iş makineleri çalışıyor, güzelim Cayva, Gerze'nin tarihi ...

ANADOLUNAME 20.BAB
(ANKARA-KAPODOKYA-TARSUS) 20 Ocak 2011 Rampada randıman almayan bir araçla yola çıkmışız meğer, yol boyu uyuyamıyoruz. Araç hem çok yavaş gidiyor hem de çok sallıyor. Sabahın 04.00'ünde Ilgaz Dağı'nı yavaş yavaş tırmanıyoruz. Ilgaz'ı ilk görüşüm, yarı aydın...

KAFKASLARNAME
(GÜRCİSTAN: BATUM, KUTAİSİ, TİFLİS) 1. BÂB 10/08/2010 Kemalpaşa'da Sarp Sınır kapısına giden otobüs durağında, emekli bir öğretmen ile tanışıyoruz. O da Gürcistan'a gidiyor. Kemalpaşa ile sınır kapısı arası çok yakın, kapı çok kalabalık. Neyse ki işlemler u...

ANADOLUNAME 19.BÂB
(MALATYA- DERSİM- ERZİNCAN-KARS-HOPA) 11/ 07/ 2010 Güney Ekspresi Bu Haydarpaşa'dan başlayan son yolculuğum. İstanbul'da üç  yıldır   devam eden günlük yaşam pratiğim artık bitiyor. Hem ben İstanbul'dan Sinop'a taşınıyorum hem de iktidar, trenleri Haydarpaş...

ANADOLUNAME 18.BÂB
(TEKEL DİRENİŞİ- ANKARA) 16/02/2010 Sabah Harem'den hareket ediyoruz. Tekel işçilerinin yanına gitme heyecanımız Harem'de doruk noktasındayken yolculuk uzadıkça sönmeye başlıyor, bir an önce varmak istiyoruz. Sakarya Caddesi'ne geldiğimizde çadırları görüyo...

ANADOLUNAME 17.BÂB
(VAN-DOĞUBAYAZIT-KARS) 25/01/2010 Yeni bir yılın ilk yolculuğu. Haydarpaşa kar altında. Denize açılan merdivenlerdeyiz, iki sevgili. Haydarpaşa, kar içinde daha bir güzel gözüküyor. Yolculuk öncesi içtiğim sigaranın beyaz dumanını beyazlığa üflüyorum.  Tütü...

(VAN-DOĞUBEYAZIT-KARS) 25/01/2010 Yeni bir yılın ilk yolculuğu. Haydarpaşa kar altında. Denize açılan merdivenlerdeyiz, iki sevgili. Haydarpaşa, kar içinde daha bir güzel gözüküyor. Yolculuk öncesi içtiğim sigaranın beyaz dumanını beyazlığa üflüyorum.  Tütü...