QI MruMar

Nasze zakończenie
Dziękujemy 😘😘😘

To już jest koniec....
Żegnamy się z Wami Kochane dzieciaki i drodzy Rodzice. Mamy nadzieję, że było Wam z nami dobrze, bo nam z Wami SUPERRRR !!!

Karkonowskim szlakiem
W
ramach projektu „Janka i Honza-ekologiczni badacze”-  INTERREG V A-Republika Czeska-Polska uczniowie z SP4 udali się wraz z przyjaciółmi z Zakladni
Skola w Raduniu w Karkonosze. Mieli
okazję poznać Krucze Skały, w Szklarskiej Porębie zobaczyć
wodospad Kam...
Karkonowskim szlakiem
klasymlodszesp4.blogspot.com

Pierwsza pomoc dla Rodziców
Pierwsza pomoc to   szansa, by zapobiec i   pomóc osobie poszkodowanej, dlatego uczniowie
klasy III a w ramach przygotowania do bezpiecznych wakacji zorganizowali
w szkole pokazy udzielania pierwszej pomocy dla rodziców. Rodzice bardzo chętnie i z pełnym
za...
Pierwsza pomoc dla Rodziców

Faktura za Zieloną Szkołę
Rodzice z klasy III B. Proszę o kontakt z sekretariatem szkoły w sprawie faktury za Zieloną Szkołę jeśli ją chcecie. Sprawa pilna. III A mam wszystkie zgłoszenia.

Sztorm
Dzisiaj przeżyliśmy sztorm na morzu. Było pięknie, wielkie fale, a na
nich bałwany. Piasek szalał tak bardzo po plaży, że mieliśmy go w
uszach, ustach no i nosie. Było super :-) A na koniec dnia przełaje po lesie z naszymi Paniami.....
Sztorm

Sea Park, Latarnia w Stilo
Dzisiaj byliśmy na wycieczce w Sea Parku. Bawiliśmy się świetnie, naszą przygodę rozpoczęliśmy  od fokarium, gdzie zobaczyliśmy  profesjonalnie przygotowane pokazy ze zwierzętami, poprzez oceanarium 3D, kino 5D, Muzeum marynistyczne, park makiet zwierząt mo...

Prośba do Rodziców :-)
Kochani Rodzice, mamy do Was ogromną  prośbę, My tu daleko, a w piątek 9 czerwca, zaraz po naszym przyjeździe szykuje się w szkole festyn. Rada Rodziców ustaliła, iż każda klasa przygotowuje 4 ciasta oraz losy w kwocie 10 zł. Kochani pomóżcie nam, zgłoszeni...

Hello tu Wilki Morskie
Kochani, u nas tyle się dzieje, że nie mamy na nic czasu :-) Plaża, słońce, chrzest morski ciągle się coś dzieje, popatrzcie sami.

Wycieczka do Gdańska i Gdyni
Dzisiaj wyruszyliśmy na wycieczkę do Gdańska i Gdyni. Najpierw byliśmy w porcie w Gdyni, gdzie zwiedziliśmy Dar Pomorza, następnie wyruszyliśmy do Edu Parku To  niesamowite miejsce, gdzie poprzez wspólne eksperymenty i doświadczenia udowadnialiśmy, że nauka...