Profile cover photo
Profile photo
Izan Ahmad
292 followers -
Mencari Redha Allah
Mencari Redha Allah

292 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
Telinga Kucing Berair
Hama Kucing atau Ear Mites Harini bawak budak bobon ni pergi klinik veterinar. Dua hari ni perasan telinga kanan bobon hitam lain macam dan berair. Sebelum ni perasan jugak ada taik telinga hitam macam serbuk kopi kat telinga bobon. Just buang bersihkan je ...
Telinga Kucing Berair | Nurizan Ahmad
Telinga Kucing Berair | Nurizan Ahmad
nurizanahmad.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Maskara Nurraysa - Kecewa
Kecewa! Korang pernah tak beli maskara guna guna guna tetiba brush tercabut kat dalam. Izan jarang pakai maskara, tapi ada lah jugak beli pakai bila rajin. Sebelum ni pernah beli maskara jenama lain tapi izan beli yang kalis air jadi susah nak tanggal. Bila...
Add a comment...

Post has attachment
Penggiat Seni Kait Jarum 1
Assalamualaikum semua. I am back. 2017 hanya satu posting saja yang izan tulis. 2018 setelah 8 bulan berlalu baru izan jengah blog ni. 14 September 2018 genap 6 tahun usia blog ni. Ni bermakna dah 6 tahun izan mengait dengan serius. Berapa banyak tempahan t...
Penggiat Seni Kait Jarum 1
Penggiat Seni Kait Jarum 1
ladykrafts.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Mesin Jahit Baru
Rezeki tahun 2018 Mesin Jahit Lurus Mesin Jahit Tepi 5 Benang 2 Jarum Mesin Jahit Brother Iron Wap
Mesin Jahit Baru | Nurizan Ahmad
Mesin Jahit Baru | Nurizan Ahmad
nurizanahmad.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Bantuan PKS Johor - Lulus
Syukur tak terhingga. Tak sangka permohonan izan lulus.   Semalam Khamis tengahari dapat call tapi izan tak angkat. Biasa insurans je rajin call call ni. Jumaat pagi tolong ibu niaga, hp lupa nak cas tapi bawak jugak lah hp g niaga walaupun bateri tinggal 1...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Anugerah Terindah
Siapa sangka setelah sekian lama mencari cinta,  akhirnya Allah anugerahkan seorang insan untuk hadir dalam hidup ini. Setiap orang dianugerahkan jalan cerita cinta yang berbeza. Dan setiap cerita pasti tidak lari dari epilog suka dan duka. Tanggal 30 Mac 2...
Anugerah Terindah | Nurizan Ahmad
Anugerah Terindah | Nurizan Ahmad
nurizanahmad.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kelas Belajar Mengait (Crochet) Online
KELAS BELAJAR MENGAIT KOPIAH Kelayakkan: Dibuka kepada semua lapisan umur yang minat mengait Memiliki whatsapp atau telegram Apa yang perlu disediakan: Jarum kait saiz 3/0 Benang  Gunting Jarum Keistimewaan Kelas Mengait bersama iZan Ahmad: Kelas selama 1 j...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded