Profile

Cover photo
Bobby Warren
Lives in Baton Rouge, LA
21 followers|110,112 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
LOL WHEN SHE SAID im from louisiana lol i jumped...cuz im from there but OMG the VMAs gonna be ratchet!
1
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
:'((( aretha rofl
1
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
:'( R.I.P. Beer
11
yarol thygod's profile photo
 
+JR TheKENDoll rip? f the beer that shit i would have took that shit away from him and throw it at the wall
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Quinta is my spirit animal lol
1
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Aww Tamar just sittin there smiling while they show love to her big sis. YAS!
1
Add a comment...
Have him in circles
21 people
Kilo Kapanel's profile photo
lucky Tanger's profile photo
Shawnta Young's profile photo
BarnacleStudios's profile photo
David Lovely's profile photo
SmallWorlds's profile photo
z CYAH DRESA's profile photo
Chanel West Coast's profile photo
Workersonboard's profile photo

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I CANNNNNNNNNNNT :'((( rofl!!!
2
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
but she wasn't talkin about kim, see how the media re-sparks beef!
1
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I'm dead ass cackling at Bey reading those poor kids xDDDDDDD ROFL and the music that played :'((((( CRINE!!!!!
7
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
make this real PLEASE!!!
1
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
IM NOT CRYING, ITS ALLERGIES!
6
Add a comment...

Bobby Warren

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
ON POINT!!! LOL
5
Add a comment...
People
Have him in circles
21 people
Kilo Kapanel's profile photo
lucky Tanger's profile photo
Shawnta Young's profile photo
BarnacleStudios's profile photo
David Lovely's profile photo
SmallWorlds's profile photo
z CYAH DRESA's profile photo
Chanel West Coast's profile photo
Workersonboard's profile photo
Work
Occupation
Music
Skills
Singing, Rapping, Producing
Basic Information
Gender
Male
Story
Tagline
I-I-I-I am your Ken Doll
Introduction
Bobby Warren, "J.R.," is an unsigned pop, hip-hop artist & music producer from Baton Rouge, LA.
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Baton Rouge, LA