Profile cover photo
Profile photo
nurdilla zaini
39 followers
39 followers
About
nurdilla zaini's posts

Post has attachment
Projek Karipap Mini Raya
Karipap Mini Serunding Ikan Biasanya kita dengar Projek Kad Raya, kan? Kali ini, kami buat Projek Karipap Mini Raya pula. Anda beli karipap mini dari kami, kami boleh poskan Karipap Mini Serunding Ikan ini ke mana-mana alamat tempat yang hendak dihantar. St...

Post has attachment
Cabaran menjadi Siswazah
Tulis Tesis Permulaan Ramadan yang sangat mendamaikan hati Dell. Semalam, diberikan Allah titik keluar bagi masalah penulisan tesis Dell setelah berjumpa dengan salah seorang jawatankuasa tesis. Alhamdulillah... Penulisan tesis tersebut lama tertangguh. Sv ...

Post has attachment
Karipap Mini Serunding Ikan
Karipap Mini Serunding Ikan Assalammualaikum kepada semua peminat karipap! Sudah lama, pihak kami menyepi di sini. Menyepi itu, bukan bermakna pihak kami sudah hentikan pembuatan karipap ini. Tempahan masih berjalan melalui pelanggan-pelanggan yang masih se...

Post has attachment
Produk Kecantikan Yashfien Fantastic
Produk Kecantikan Yashfien Fantastic yang diasaskan oleh Ybhg. Dato' Dr. Hj. Ansaruddin Agus (Pak Engku). Ada yang bertanya kepada Dell, "La ni ko pakai produk apa? Kulit ko dah tak kering macam dulu." Kalau nak tahu, inilah produk kecantikan yang Dell paka...

Post has attachment
Serum Nickellskin: Serum Terkini Dari Korea
Cerita mengenai kecantikan ini tidak akan habis. Bak kata pepatah, 'Takkan Telan Dek Zaman', betulkan? Semua wanita mahukan dirinya nampak cantik dan muda, tidak kiralah sama ada pada paras rupa mahupun bentuk badan. Tambah-tambah di bahagian muka. Itulah b...

Post has attachment
Ketika Dell meneliti dan mengedit karya ini, terus terang Dell katakan yang Dell kagum dengan pengolahan penulis.

Beliau mempunyai bakat dalam penulisan bergenre ini.

Fakta dan rujukan yang dilakukan oleh penulis ini sangat teliti. Melalui karyanya, kita tahu yang penulis ini banyak membuat rujukan sebelum menulis.

Dell sedang menunggu penulis ini menghantar karya yang seterusnya.
Apa kisah yang akan ditulis oleh beliau nanti?

Tunggu... Jangan ke mana-mana. Teruskan bersama Buku SO.

P/S: Nak memiliki buku ini? Jangan segan-segan pm Dell.

#KakDell
#kbba9
#bukuso
#dahbacakebelum
#KelabBloggerBenAshaari

Photo

Post has attachment
Ni cheq nak habaq mai, jomlah pakat ramai-ramai ke Pesta Buku MPH di Amanjaya Mall, Sg. Petani Kedah tu.

Ada sesi bersama-sama dua penulis SO Publishing turun di sana nanti hari Sabtu ni.

Dell pun ada sekali tau. Nak bergambar dengan Dell pun boleh. 😅😅😅😅

Dell tunggu hangpa semua noo...

Dell
Editor dan penulis Buku SO
editor@bukuso.com

#KakDell
#kbba9
#bukuso
#dahbacakebelum
#KelabBloggerBenAshaari

Photo

Post has attachment
Jika hendak menghantar manuskrip, bolehlah emel ke alamat ini editor@bukuso.com
Photo

"Untunglah kau jadi penulis. Kerja tak banyak. Menulis je."

Tersedak Dell mendengarnya. Dell tarik nafas dalam-dalam.

"Tak banyak kerja kau kata? Menulis ni kerjanya 'multi-tasking', tau! Sekejap aku jadi pakar forensik, sekejap jadi doktor, sekejap jadi tok bomoh, sekejap jadi ustazah... tu belum lagi aku asyik bertukar jantina je setiap masa."

Dell
Penulis 'multi-tasking'

#KakDell
#KBBA9
#bukuso
#dahbacakebelum
#KelabBloggerBenAshaari
Wait while more posts are being loaded