Profile cover photo
Profile photo
Eyma Lydia
About
Posts

Post has attachment
Kisah Ngeri Pakai Susuk, Terimalah Akibatnya
Setiap kali aku lap muka aku guna towel, mesti ada banyak darah kat tuala tu. Muka aku penuh dengan biji-biji merah besar, bernanah dan bau busuk. Muka aku sampai bengkak-bengkak, nak makan susah, nak nganga aduhhhh sakitnya.....!! Perit waktu itu hanya aku...

Post has attachment
Gadis ini dihina muka berjerawat, bau badan macam loji, tapi sekarang Piiiwwwiiittt
Sejujurnya dulu Eyma ada masalah dengan bau badan dan kulit yang sangat sensitif. Sampai tahap ramai tegur kenapa kau busuk sangat, kenapa muka kau macam tin sardin? Meh habaq meh siapa yang tak sakit hati dengar kutukan macamni? Walaupun dulu Eyma flawless...

Post has attachment
Maaf atas kekhilafan lalu
Saya bukanlah manusia yang sempurna. Kadang kala hati terluka siapa nampak? Hanya tuan badan sahaja merasa. Biarlah wajah memaparkan senyuman walau di lubuk hati masih membasahi diri. Mungkin terlalu banyak dosa lalu, kini Allah sedang mencuit hati masing-m...

Post has attachment
Mohon maaf tentang entri sebelum ini
CLICK GAMBAR UNTUK KE ENTRI SEBELUM INI Saya dengan rendah diri memohon maaf sekiranya entri sebelum ini ada menyakiti mana-mana pihak sama ada pihak yang terbabit atau tidak. Saya akui bersalah kerana entri tersebut berbunyi agak kasar memandangkan saya te...

Post has attachment
Tinggalkan aku sebab betina tu lagi perfect? Tunggu 2018 jangan datang melutut
Assalamualaikum semua! Eyma ni sat sat muncul sat sat menghilang. Al maklumlah, banyak betul dugaan tahun 2017 ni. Kene tinggal pakwe, pakwe ada perempuan lain diam-diam. HAHA tak guna punya pakwe. Nasib baik ada sahabat dunia akhirat yang tak putus-putus s...

Post has attachment
Perkembangan Header Blog Dari 2012 - 2017
Tak sangka dah lebih 5 tahun Eyma memegang gelaran seorang blogger. Sedar diri juga yang Eyma taklah sehebat blogger otai yang lain. Blog ini hanya dijadikan tempat berkongsi cerita tentang kehidupan Eyma. Yang mana dari dulu perati perkembangan Eyma start ...

Post has attachment
Warna Warni Hari Raya 2017
Terlalu banyak memori pahit manis yang berlaku pada tahun ini, biarlah ia pergi menjadi sebuah pengajaran dan mematangkan kita. Alhamdulillah bersyukur pada Allah kerana mengizinkan Eyma sekeluarga untuk merasa kegembiraan menyambut Aidilfitri kali ini. Wal...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Assignment paling gempak meletus kebabom!
Yo wazzup guys! Lu apa cita?! Eh.. Assalamualaikum. Hehehe Sejak jadi dak-dak UTM ni, terRock pula kita. Hehe. Korang mesti rindu entri dari Eyma kan ? Kan kan kan ? Apa ? Tak rindu ? Okay fine, takmau dah kawan. Hehe, okay melawak je. #hambar Ni Eyma nak c...
Wait while more posts are being loaded